• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

engsan skrev 2016-03-24 10:44:26 följande:
    Ha en trevlig och mysig påsk alla vänner! Kram till er alla!

Tack detsamma till dig! Glad påsk allihop :) Kram
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-03 20:43:17 följande:
    Ccilla hur går det för dig? Fått mens ännu? Började med provera 21/3 men ingen mens ännu. Förra gången fick jag mensen på 3:e dagen efter avslutad kur. Idag har 4:e dagen gått och inte minsta känsla av att den skulle vara på G. Suck!

Jag fick mens i fredags så börjar med sprutorna idag! Så nu är det på g igen :) Du ska se att den kommer när som helst.
  • Ccilla

Tack för lyckönskningar! Så tråkigt Happy att det inte tog sig denna gången!

• Ccilla

Du måste få mens engsan? Man kan inte börja med pergotime för att få ägglossning? Bara en tanke..

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-06 07:18:59 följande:
    Konstigt! Slutade med provera förra veckan på onsdag, alltså en vecka sedan och fortfarande ingen mens??? Brösten lite ömma sedan flera dagar men inte ett minsta tecken på att den skulle vara på gång??? Suck så drygt!

Konstigt! Vad säger läkaren?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-06 19:58:58 följande:
    Har mailat idag men inte fått något svar. Dock ser det ut som att den kanske börjar vara på gång.

Hur går det engsan?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-08 07:12:37 följande:
    Ingen mens och inget svar från kliniken!?! Så det går väl inte bra direkt!!! Alltid är det nå som ska krångla!!!! Hur går det för dig?

Så jobbigt!! Jag ska på ultraljud idag och kolla äggblåsor :) Känns i kroppen med alla hormoner..
  • Ccilla

Tack tjejer! Det var några äggblåsor så nu ökas dosen på sprutorna så det blir några fler :) Får se hur detta blir. Dubbla dosen mot vad jag startade med förra gången.

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-09 00:02:39 följande:
    Hoppas sprutorna ger effekt! Idag åkte jag iväg för att ha en biokväll med middag och dricka lite bubbel med en god gammal vän. Ska sova över här! Hann bara åka iväg,så gissa vad? Jo mensen kom. Tok ont i magen! Störde min kväll något, men glad att den kom! Nu drar det igång igen :)

Så bra att den kom!! Hur går det tillväga nu? Hoppas du hade en riktigt trevlig kväll :)
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?