• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Nu måste jag fråga varför det blir så konstigt när jag svarar! Ska man inte trycka på " tecknen och skriva under? Eller hur gör man?!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-02-18 11:37:40 följande:
    När du trycker på citera texten någon skrivit så blir den konstig om du råkar radera sista tecknen i den citerade texten. Om du förstår hur jag menar. Hela den citerade texten måste komma med med alla tecken och grejer. Prova citera och gör ett radbyte innan du börjar skriva din text!

Nu testar jag :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-02-18 11:54:10 följande:
    Hurra det funkar ccilla

Haha heja mig ;)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-02-19 10:26:56 följande:
    Trevlig helg till er med tjejer! Fast jag tror jag lär hinna göra några inlägg här innan helgen är slut! Allt bra så här långt! Helgen går ju alltid fort så nu spinner det på fort några dagar i alla fall! Hur går det med blödningarna Ccilla? Kram

Blödningarna kommer och går. Idag lite mer men kändes som det tog stopp när jag skulle ta lutinusen.. Kändes som det skrapade så hoppas att det är därför jag blöder. Mår lite illa emellanåt och jätte trött. Men kan ju lika gärna vara penicillinet. Kram
  • Ccilla

Trevlig helg till er med! TD närmar sig.. Frågan är hur jag ska klara att inte testa innan!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-02-19 21:54:22 följande:
    Jag känner absolut ingenting! Mer än lite irriterad av litusen jag med! Vet inte varför men jag börjar tvivla mer och mer på att detta skulle ha lyckats. Vid mina två graviditeter som i och för sig blev missfall men i alla fall så kände jag direkt i brösten att något var på gång! Försöker att inte känna efter hela tiden efter symptom men det är ju svårt!

Man känner ju efter hela tiden.. Har googlat på blödningar hela kvällen.. Försöker peppa mig själv. Går sådär.. Vi får inte förlora hoppet! Jag försöker tänka att jag är gravid. Vill att testdagens sk vara här så jag slipper lutinusen! Hann aldrig gå så långt att jag kände så mycket vid mina graviditeter. Blev missfall i v 6. Första kände jag väl mer då det var ett x. Då var känslorna överallt!
  • Ccilla
    Tea10 skrev 2016-02-19 22:10:24 följande:
    Hej  hej!  RD4 idag. Det har varit kramper i livmoden till och från efter ÄP, men igår kväll hade jag så fruktansvärt ont! det kom och gick under hela dag, men släppte helt idag.  undrar om det var mina två embryo kom och sade hejdå till mig... inget blod än, men det är bara dag4 ... vågar inte tro på nånting nu...  

Hej! Jag tycker det gör ont till och från hela tiden. Och jag blöder med.. Rd 11 för mig. Förlora inte hoppet!
  • Ccilla

MoM 11 den här väntan är fruktansvärd! Jag kommer att testa imorgon då är det 13 dgr eft ET. Jag har ungefär samma symptom som du. Förutom att jag blöder med. Känns som mensen är på g hela tiden. Det kan inte vara överstimulering på dig? Kram

• Ccilla

Jag vet inte om jag går och spänner mig men det är en väldig värk nu. När jag får mens går det ner i benen och det gör det nu.. För jobbigt att vänta med test..

• Ccilla

Tjejer ni är bäst! Tack för stödet! Hoppas det går bra för oss alla :) Kram till er alla och önskar er en härlig lördagkväll!

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?