• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

MoM11 skrev 2016-02-20 19:05:41 följande:
    Usch det känns inget vidare här... Mer och mer ont i magen, även svullen. Såg en liten antydan till spotting idag också. Fy vad jobbigt detta är. Nej ingen överstimulering denna gång, enda gången jag fått det (rätt lindrig) var första - och ändå vad de då jag fick minst antal ägg. Vill så gärna fortsätta hoppas men tyvärr brukar det börja såhär vid mens/bortfallsblödning för min del. Hoppas såklart på att det bara är sköra slemhinnor... Och att värken betyder något positivt... Som sagt skönt man har er att dela detta med. Hoppas blödningen avtar o du får ett plus Ccilla!

Tack detsamma! Vi får hoppas att vi har fel i våra känslor och att vi i höst håller våra små bebisar!
  • Ccilla

Tycker det borde visa imorgon.. Två dgr innan TD.. Orkar inte vänta! Tar ett på tisdag med för säkerhets skull.

• Ccilla

Testet visar negativt! Har väldigt svårt att tro att det sker ett mirakel tills på tisdag. Har ont och är rejält svullen och blöder mer. Känns som det är något galet. Urinen är som äpplejuice och jätte grumlig och mer därtill. Ska bespara er detaljer. Snyft..

• Ccilla

Tack! Har skickat iväg ett sms till jourtelefonen på kliniken för att höra vad jag ska göra. Inte fått svar än på en timme. Hoppas dom hör av sig snart. Håller tummarna för er andra! Kram

• Ccilla
    MoM11 skrev 2016-02-21 09:20:03 följande:
    Så tråkigt Ccilla. Styrketränar! Jag tror det är blödning på gång här också. Ska testa imorgon men räknar tyvärr med minus... Känns så hopplöst. 6e försöket, två perfekta embryon... Om det inte lyckas då, nör ska det lyckas? Någon idé att fortsätta?

Än är det inte över! Ge inte upp! Kram
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-02-21 09:01:12 följande:
    Fy så trist! Har du ont som av mensvärk eller? Grumliga urinen kan kanske vara av att det kommer lutinus i eller? Kanske du måste in? Men fy jag vet inte vad jag ska säga riktigt, så tråkigt! Lider så med dig. Skickar en bamsekram

Ja ungefär som mensvärk men bränner och är svullet på ett annat sätt. Kan ju vara lutinusen?! Har inte tagit den nu på morgonen. Får se om dom hör av sig från kliniken. Tack! Kram
  • Ccilla
    MoM11 skrev 2016-02-22 08:48:12 följande:
    Testade minus idag på RD11. Fick en tilltagande blödning igår så tyvärr gick det åt skogen även detta 6e försök. Nu får jag hoppas på blastocysten i frysen men det är svårt att hoppas när inget hittills fäst. Får väl testa på TD på torsdag också men har redan slutat med medicineringen. Ska fråga om jag kan göra FET redan denna cykel (om jag får äl), eller om jag måste vänta en "vanlig" mens. Håller tummarna för er andra.

Så tråkigt! Kram
  • Ccilla

Här går det inte så bra. Blöder väldigt mycket och mensvärk från helvetet. Jag pratade med läkaren på kliniken igår och jag skulle sluta med lutinus. Ska ta ett gravtest till i veckan för säkerhets skull men hon trodde inte heller på mirakel att det skulle vara positivt. Bara att lappa ihop sig så gott det går och ta nya tag. Vi köpte ett paketpris så har två försök kvar. Denna gången vill jag frysa om det finns möjlighet.

• Ccilla

Vi är på Nordic ivf i Göteborg. Super gulliga allihop! Ingen graviditetskänsla kan kanske vara bra!? Jag började blöda mer efter att jag slutade med lutinusen. Tog ju sista lördags kväll. Vet inte om det är ok att använda tampong?! Hatar bindan.. Tack för att ni finns här :) hoppas det slutar lyckligt för er

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?