någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Tack detsamma! Vi får hoppas att vi har fel i våra känslor och att vi i höst håller våra små bebisar!
Tycker det borde visa imorgon.. Två dgr innan TD.. Orkar inte vänta! Tar ett på tisdag med för säkerhets skull.
Testet visar negativt! Har väldigt svårt att tro att det sker ett mirakel tills på tisdag. Har ont och är rejält svullen och blöder mer. Känns som det är något galet. Urinen är som äpplejuice och jätte grumlig och mer därtill. Ska bespara er detaljer. Snyft..
Tack! Har skickat iväg ett sms till jourtelefonen på kliniken för att höra vad jag ska göra. Inte fått svar än på en timme. Hoppas dom hör av sig snart. Håller tummarna för er andra! Kram
Här går det inte så bra. Blöder väldigt mycket och mensvärk från helvetet. Jag pratade med läkaren på kliniken igår och jag skulle sluta med lutinus. Ska ta ett gravtest till i veckan för säkerhets skull men hon trodde inte heller på mirakel att det skulle vara positivt. Bara att lappa ihop sig så gott det går och ta nya tag. Vi köpte ett paketpris så har två försök kvar. Denna gången vill jag frysa om det finns möjlighet.
Håller tummarna för er andra att det blir några +. Kram
Vi är på Nordic ivf i Göteborg. Super gulliga allihop! Ingen graviditetskänsla kan kanske vara bra!? Jag började blöda mer efter att jag slutade med lutinusen. Tog ju sista lördags kväll. Vet inte om det är ok att använda tampong?! Hatar bindan.. Tack för att ni finns här :) hoppas det slutar lyckligt för er