• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Hejsan
    Har i helg avslutat behandling med provera och väntar nu att mensen ska komma igång. Då börjar vi vår första ivf behandling! Är det någon som vill följas åt?

• Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-03 21:22:03 följande:

När är det sagt att mensen ska komma efter avslutad provera?

Alltså sköterskan menade på att mensen oftast kommer strax efter man slutat kuren a 10 tabl. Men när man googlar verkar det ju vara olika när man fått den. Endel har fått efter några tabletter, vissa ganska långt efter! Men läkaren tyckte att det tagit länge när jag fick 3 dagar efter. Så jag vet faktiskt inte. Hur som helst så lyser mensen än med sin frånvaro!

Tack alla för lyckönskningar <3
  • Ccilla

Tack för lyckönskningar! Så tråkigt Happy att det inte tog sig denna gången!

• Ccilla

Du måste få mens engsan? Man kan inte börja med pergotime för att få ägglossning? Bara en tanke..

• engsan
    Ccilla skrev 2016-04-04 07:26:45 följande:

Du måste få mens engsan? Man kan inte börja med pergotime för att få ägglossning? Bara en tanke..

Det vet jag inte men han ville att jag skulle få mens i alla fall!
  • Minimasken

Hej, Jag är på ruvardag 14 och gjorde ett gravest på morgon urinen idag men hade precis som bilden ovan INGENTING =( 
    Men ännu ingen mens och den bör ju komma innan loppet är helt kört? 

• engsan
    Minimasken skrev 2016-04-05 16:38:40 följande:

Hej, Jag är på ruvardag 14 och gjorde ett gravest på morgon urinen idag men hade precis som bilden ovan INGENTING =( 
    Men ännu ingen mens och den bör ju komma innan loppet är helt kört? 

Håller tummar att det fortfarande blir positivt!
  • engsan

Konstigt! Slutade med provera förra veckan på onsdag, alltså en vecka sedan och fortfarande ingen mens??? Brösten lite ömma sedan flera dagar men inte ett minsta tecken på att den skulle vara på gång??? Suck så drygt!

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-06 07:18:59 följande:
    Konstigt! Slutade med provera förra veckan på onsdag, alltså en vecka sedan och fortfarande ingen mens??? Brösten lite ömma sedan flera dagar men inte ett minsta tecken på att den skulle vara på gång??? Suck så drygt!

Konstigt! Vad säger läkaren?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-06 12:10:57 följande:

Konstigt! Vad säger läkaren?
    Har mailat idag men inte fått något svar.
    Dock ser det ut som att den kanske börjar vara på gång.
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-06 19:58:58 följande:
    Har mailat idag men inte fått något svar. Dock ser det ut som att den kanske börjar vara på gång.

Hur går det engsan?
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?