• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • mamma till L
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-03-07 10:31:26 följande:

Hur gick det för dig?

De säger att ja måste vänta till 18 mars innan jag får göra ett nytt ultraljud för att se om den andra finns kvar och mår bra. Fruktansvärt jobbigt att gå och inte veta. Har graviditetssyntom men samtidigt symtom för missfall eftersom tvillingen inte klarade sig.
  • oktober15

Hej hej.

Vår lilla beräknas komma 25 oktober ????

Så ledsamt att läsa om er som det inte har gått bra för ???? hoppas det går bra för din tvilling Mamma till L. En kollega till mig berättade bara här om dagen att hon varit med om samma sak för ca 10 år sedan. Hon började blöda plötsligt en dag och åkte in och då såg de att hon fått missfall, men sen hittade de ett hjärta så det var ena tvilling som dött. Hon födde en helt frisk pojke sen ???? hållet tummar för dig.

• oktober15

Oj. Ser att mina emojis blev som ? Istället. Var inte meningen att ha massa frågetecken .

• Mammatilljesperochkevin06
    mamma till L skrev 2016-03-09 08:00:38 följande:
    De säger att ja måste vänta till 18 mars innan jag får göra ett nytt ultraljud för att se om den andra finns kvar och mår bra. Fruktansvärt jobbigt att gå och inte veta. Har graviditetssyntom men samtidigt symtom för missfall eftersom tvillingen inte klarade sig.
    Tråkigt för den ena tvillingen men hoppas den andre stannar kvar för dej jobbigt med en lång väntan
  • Marsbarn91

Hej igen på er!
    Hur mår ni allihop? Jag är i vecka 11 nu och har sen flera veckor tillbaka känt mig trött och orkeslös men får behålla allt jag äter även denna gång iallafall. Ni då, mår ni bra? :)

• Anonym (trean)

Hej.

Har precis plussat efter att ha väntat på mensen som var i december sist. Tror jag hade äl i början på feb. Har väldigt lång menscykel o trodde hoppet var kört och magsjukan på ingång. Verkar som bf är 25/10 och jag har två barn sen innan. 10 och 5år gamla. Är själv snart 32. Hoppas få följas åt. ????

• Pyret82

Hej hej

Får jag vara med här? Sjukskriven tillomed 24 april för extremt gravidillamåeende :( känns inge kul alls just nu. Mår verkligen skit!

Bf 17/10

• S765
    Pyret82 skrev 2016-03-11 11:13:58 följande:

Hej hej

Får jag vara med här? Sjukskriven tillomed 24 april för extremt gravidillamåeende :( känns inge kul alls just nu. Mår verkligen skit!

Bf 17/10

Jag har precis samma problem! Mår så himla illa och precis blivit sjukskriven 2 veckor. Helt orkeslös och vill kräkas konstant. Får verkligen kämpa med att behålla maten...är i vecka 8+4, hur långt gången är du?
  • JamesMamma

Hej på er. Jag är gravid i v9 nu och har redan gjort flera ul pga kraftiga blödningar. Man ser ett fint tickande hjärta och även en till fostersäck fast inget embryo där. Min livmoder är hjärtformad och har en skiljevägg så fostersäckarna har en varsin kammare. Lite små läskigt. Ska träffa en läkare på fostermedicin den 23/3 för att göra en grundligare ul. Alltså jag är lite rädd att alla dessa ul ska vara skadliga för graviditeten. Har någon av er erfarenhet eller vet någon det har gått illa för pga ul?

Svar på tråden Vi som har BF i okt