• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • Jezzy79

Hoppar gärna med i denna grupp jag med =) är i vecka 6 och väntar barn nr 3 nu =)
    Har 2 pojkar 6 och 9 år så denna blir en liten sladdis. Håller tummar och tår att allt går bra. Känner inte av så mycket än kanske är lite mer trött och har lite mensvärkkänsla av och till. Någon av er som mins när man ska kontakta MVC och ska ni kolla kön på UL =) vi har inte kollat det med de två förra men nu vet jag inte hur vi ska göra =)

• K&A's mamma

Hej!
    Tänkte också hänga på här, jag är 34 år och väntar nr 3 är i v 6+6 idag. ??
    Vi har två tjejer sen tidigare 7 och 9 år. Har lite svårt att fatta att vi plussat, det känns rätt overkligt. Har tid för ultraljud om två veckor och det ska bli sååå skönt (förutsatt att allt ser bra ut så klart).

• Frufin

Kul att det är flera med sladdisar på G! Tror vi är rätt ensamma i bekantskapskretsen med att " börja om". Det är blandade känslor, kommer man orka? Det är ju ändå några småbarnsår, även om de blir stora fort... Ja det snurrar lite här.... Jag skulle också vilja göra tidigt ultraljud får man det på vanlig mvc? Gick privat sist o då fick man det.

• Josefine1991

Hejsan:) plussade i tisdags. Vecka 5 här. BF 23/10. Har en liten nybliven 1åring här hemma. Tror liten blev till på storebrors födelsedag ???? följer gärna er :)

• Malhin

Kontakta MVC när man gjort graviditetstest som visar att man e gravid. Ultraljud görs mellan vecka 17-20 o då kan som kolla kön

Jezzy79 skrev 2016-02-18 21:08:32 följande:

Hoppar gärna med i denna grupp jag med =) är i vecka 6 och väntar barn nr 3 nu =)

Har 2 pojkar 6 och 9 år så denna blir en liten sladdis. Håller tummar och tår att allt går bra. Känner inte av så mycket än kanske är lite mer trött och har lite mensvärkkänsla av och till. Någon av er som mins när man ska kontakta MVC och ska ni kolla kön på UL =) vi har inte kollat det med de två förra men nu vet jag inte hur vi ska göra =)

Flerbarns mamma
  • Malhin

Vul görs fram till vecka 16.

Här jag går så görs de på gynmottagningen.

Gjorde mitt första igår

Frufin skrev 2016-02-18 23:04:49 följande:

Kul att det är flera med sladdisar på G! Tror vi är rätt ensamma i bekantskapskretsen med att " börja om". Det är blandade känslor, kommer man orka? Det är ju ändå några småbarnsår, även om de blir stora fort... Ja det snurrar lite här.... Jag skulle också vilja göra tidigt ultraljud får man det på vanlig mvc? Gick privat sist o då fick man det.

Flerbarns mamma
  • Malhin

Jag har 3 barn o väntat nr 4.

Dom andra är 11, 8 och bebis på 3mån

Flerbarns mamma
  • Mammatilljesperochkevin06
    Malhin skrev 2016-02-19 07:37:37 följande:

Jag har 3 barn o väntat nr 4.

Dom andra är 11, 8 och bebis på 3mån

Flerbarns mamma
    Ska du redan ha en liten om din bebis bara är 3m0ånader
Svar på tråden Vi som har BF i okt