• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • Pink0610

Hej alla! Jag väntar mitt tredje barn med Bf 28 oktober. Har två pojkar sen tidigare som blir 10 & 6 år snart. Plussade i söndags och är i v 5.

• Mammatilljesperochkevin06
    Hilda77 skrev 2016-02-23 10:32:29 följande:

Konstigt! Visst var du i Malmö med? För det är gynakuten iMalmö som kallat in mig idag.

Japp kag var. I Malmö men dom vägrade jag blödde å hade lite ont men jag var för tidigt skede
  • Decibel84

Plussade i lördags och kämpar med en förkylning.
    Har kämpat i flera år för detta men varför kan jag inte vara glad?

Förkylningen gör mig också orolig och stressad och jag är rädd för att ta alvedon, har haft feber sen i lördags.
    Känner mig bara så nere fast jag borde vara överlycklig

• Julia79

Grattis till plusset Klart det är jobbigt om du har feber och är sjuk, känslorna kommer säkert när du mår bättre igen Alvedon kan man absolut ta, jag fick det rådet förra gången av min BM att "det är bättre att ta alvedon än att du är för varm, då mår bebis i magen bättre också" <3

Decibel84 skrev 2016-02-23 11:20:18 följande:

Plussade i lördags och kämpar med en förkylning.

Har kämpat i flera år för detta men varför kan jag inte vara glad?

Förkylningen gör mig också orolig och stressad och jag är rädd för att ta alvedon, har haft feber sen i lördags.

Känner mig bara så nere fast jag borde vara överlycklig

• S765

Jag är i vecka 6+2 och ska göra vul om en vecka. Så nervös att man inte ska se något hjärta, men försöker tänka positivt.

När är det hjärtat ska börja slå? I början av vecka 6 eller är det senare/tidigare?

• Decibel84
    Julia79 skrev 2016-02-23 11:33:45 följande:

Grattis till plusset Klart det är jobbigt om du har feber och är sjuk, känslorna kommer säkert när du mår bättre igen Alvedon kan man absolut ta, jag fick det rådet förra gången av min BM att "det är bättre att ta alvedon än att du är för varm, då mår bebis i magen bättre också" <3

Jo det är lite min tanke också, kroppen måste ju må bättre av en alvedon än att försöka kämpa bort en feber själv..

tack!
  • Hilda77

Då var det avklarat. :) Fint litet hjärta som tickade på. bebis mätte till 6+5 men jag är 6+3, har inseminerats så ingen fråga om datumen. Så skönt. :)

• Dalkullan

Hilda77 - stort grattis, vad härligt!!

Pink - grattis!:D

Decibel84 - tror att jag förstår dig en del - också försökt länge och tanken på att det inte ska gå bra nu när vi kommit längre än nånsin efter flera års bergochdalbana, gör mig helt matt..!

• Decibel84
    Dalkullan skrev 2016-02-23 14:12:48 följande:

Hilda77 - stort grattis, vad härligt!!

Pink - grattis!:D

Decibel84 - tror att jag förstår dig en del - också försökt länge och tanken på att det inte ska gå bra nu när vi kommit längre än nånsin efter flera års bergochdalbana, gör mig helt matt..!

jag tycker man pratar för lite om den här enorma rädslan, kanske är den för privat? för jag har då aldrig hört mina vänner prata om oro för att få missfall
  • Julia79

Åh härligt!! <3 Grattis!!!

Hilda77 skrev 2016-02-23 12:49:27 följande:

Då var det avklarat. :) Fint litet hjärta som tickade på. bebis mätte till 6+5 men jag är 6+3, har inseminerats så ingen fråga om datumen. Så skönt. :)

Svar på tråden Vi som har BF i okt