• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • Ab86

Det finns mamma sushi köpte det ikväll. Inge lax eller så men avokado och annat. Gott ändå!

• Lillydilly

Hej hej, har BF 8 okt och ska på mitt första ul på måndag. Är så spänd inför det! Finns det verkligen ett barn därinne?

Har också världens sug efter sushi, men jag äter bar mama sushi eller california rolls för att vara på den säkra sidan.

• Decibel84

Vilken lättnad att få göra ett VUL.
    Och att läkaren dessutom sa att risken är rätt låg när storleken var rätt och hjärtat slog..Så jag känner mig mycket lugnare nu<3

• *Ida*
    S765 skrev 2016-03-14 10:44:37 följande:

Det är riktigt jobbigt. Jag får i mig lite vätska och mat, men det är inte tillräckligt. Ska prata med min bm idag igen.

Hoppas att vi mår bättre snart!

Pyret82 skrev 2016-03-14 09:30:17 följande:

V.10 idag. Igår kom det bara upp en ggn! (Men äter ju NOLL....) Ska ta lite värden idag. Börjar bli uttorkad.... :(

Jag hoppar in i denna grupp. Jag förstår er tjejer till fullo. Nu vet ju inte ja hur långt gågna ni är med jag kan trösta er med att det blir bättre. Ja mår fortfarande illa, kräks ibland, sjukskriven i två veckor till men efter en stund blir det lättare o man lär sig leva med illamåendet. Men förhoppningsvis försvinner det helt efter v15 o vi kan börja njuta av denna upplevelse ;)
  • Pyret82

Jag ser ändå lite ljus. Gått från inlagd och 6spyor/dag till 1-2ggr /dag ?

• aperfectsonnet

Hehe, vad roligt att sushi diskuteras både här och i andra BF oktober-gruppen samtidigt! Själv äter jag sushi rätt ofta, mår så himla illa och sushi går ner eftersom det känns "fräscht". Gillar mest laxsushi i både makin och nigirin och är inte ett dugg rädd för att äta det, särskilt som det är åtta år sedan Livsmedelsverket ändrade sina rekommendationer till att sushi går fint att äta som gravid: www.expressen.se/halsoliv/gront-ljus-for-sushi-till-gravida/

• aperfectsonnet
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-05-23 17:48:48 följande:

Ville bara titta in å säga jag är gravid igen:)

ÅÅÅÅH SÅ ROLIGT!!! Stort, stort grattis!
Svar på tråden Vi som har BF i okt