• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • rubyruby1

Hej! Plussade för en timme sedan. Vart gravid i okt förra året men fick missfall i vecka 8 så hoppas det går vägen denna gång. Finns det någon facebookgrupp att gå med i? Såg en som var full bara.

Är 25 år från Haninge.

• Hilda77

Jag ska göra ett tidigt ultraljud i vecka 8 hos min barnmorska. Gjorde det förra gången och ska göra det denna gången med. Man ser inte mkt men får reda på om hjärtat slår och storleken är ok. De erbjuder det hos oss.

Vet inte om jag ska kolla kön. Tänkte inte göra det förra gången men blev för nyfiken. Har ingen önskan om kön men vet inte om jag klarar av att inte veta. Hade gillat att få en överraskning men det är så svårt att hålla sig. :)

• Malhin

Ja de gick hemskt fort så de kom som en chock.

Detta blir sista, tror jag. Jag börjar känna mig gammal ;)

Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-19 08:32:39 följande:

Det gick snabbt :)men vad kul ändå grattis

Flerbarns mamma
    Malhin skrev 2016-02-19 11:34:25 följande:

Ja de gick hemskt fort så de kom som en chock.

Detta blir sista, tror jag. Jag börjar känna mig gammal ;)

Flerbarns mamma
    Hehe man vet ju lerig om det blir ens sista;)
  • annikasan

Hej! Jag skrev jättelångt och så försvann allt när jag skulle skicka... Sådant känns alltid lika deppigt! Vill gärna vara med här då den andra oktobertråden känns lite svår att överblicka.

Mycket mer kortfattat nu: 32 år, bor i Malmö, har en son som blir två år i april. Jag och min man var helt överens om att vi av olika anledningar bara skulle ha ett barn, men så hände det här (ooops!) och nu känns det helt självklart att vi ska bli en till. Gud vad jag hoppas att det här går vägen! Håller tummarna för oss allihop!

• Julia79

Hej!
    Får jag vara med här :)
    Precis plussat och väntar mitt 5:e barn, har tre större barn sen innan och en 11mån bebis hemma!
    Så glad, när har ni BF?
    Jag tror det blir runt 30-31 okt för oss

• Malhin

Grattis :)

Jag har bf 9 okt men bebis kommer tidigare.

Julia79 skrev 2016-02-19 14:35:21 följande:

Hej!

Får jag vara med här :)

Precis plussat och väntar mitt 5:e barn, har tre större barn sen innan och en 11mån bebis hemma!

Så glad, när har ni BF?

Jag tror det blir runt 30-31 okt för oss

Flerbarns mamma
    annikasan skrev 2016-02-19 12:40:13 följande:

Hej! Jag skrev jättelångt och så försvann allt när jag skulle skicka... Sådant känns alltid lika deppigt! Vill gärna vara med här då den andra oktobertråden känns lite svår att överblicka.

Mycket mer kortfattat nu: 32 år, bor i Malmö, har en son som blir två år i april. Jag och min man var helt överens om att vi av olika anledningar bara skulle ha ett barn, men så hände det här (ooops!) och nu känns det helt självklart att vi ska bli en till. Gud vad jag hoppas att det här går vägen! Håller tummarna för oss allihop!

Bor förresten åxå i Malmö å är åxå 32år har två söner 13-10 år :)
Svar på tråden Vi som har BF i okt