• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • Hilda77

Grattis Dalkullan. Förstår känslanav att vilja skrika ut det men inte föra det. Berättade inte för någon att jag var gravid flrst vecka 19 förra gången. :) vågade inte innan Rul.

• Julia79

Åh vad härligt att höra, Grattis till er <3

Dalkullan skrev 2016-02-22 19:49:47 följande:

Äntligen kan jag vara med i en sån här tråd!

Plussade i måndags efter 3e ivf-behandlingen och flera års försök - gick in i v 6 idag.

Ena halvan av mig vill berätta för allt och alla, puta med magen och prata krämpor. Den andra vågar inte tro på nåt av det här..;)

Stort grattis till oss alla!

• Dalkullan

Tack snälla, vad goa ni är! Känns så skönt att äntligen ha lite medvind!

Hur gör ni för att inte fundera på det här hela dagarna??

• Anonym (ångerfull)

Jag har bf 23 oktober.. Men har tid till läkare och barnmorska på onsdag inför abort..

Väntar mitt fjärde barn, har tre pojkar ett på 3år, ett på 2år och ett på 8månader. Jag är 21år och sambon 25år.

Vi har pratat om abort men egentligen vill jag inte.. Känns så fel. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :(

• Julia79

Åh vad svårt :( Jag väntar ju mitt 5:e, har oxå gjort abort tidigare och kan säga att jag ångrade mig så sjukt mycket efteråt!!! Mitt råd är bara, gör inget förhastat och gör absolut inget du inte vill om du inte verkligen måste...Jobbig sits, tänker på dig och hoppas ni kommer fram till ett gemensamt beslut som verkligen känns rätt för er <3 Styrkekramar!!

Anonym (ångerfull) skrev 2016-02-22 22:46:05 följande:

Jag har bf 23 oktober.. Men har tid till läkare och barnmorska på onsdag inför abort..

Väntar mitt fjärde barn, har tre pojkar ett på 3år, ett på 2år och ett på 8månader. Jag är 21år och sambon 25år.

Vi har pratat om abort men egentligen vill jag inte.. Känns så fel. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :(

• Hilda77

Tack! Vet inte varför dom gör det så tidigt. Är bara i början på vecka 6. Inte säkert man ser hjärtat så tidigt. O det kommer stressa upp mig ännu mer om man inte ser något.

• Hilda77

Konstigt! Visst var du i Malmö med? För det är gynakuten iMalmö som kallat in mig idag.

Svar på tråden Vi som har BF i okt