• Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Hej på er startar en ny grupp som ni kan hålla koll på

SJ är jag gravid med 3barnet har två pojkar sedan innan 13-10år

Så detta är en liten sladdis med min stora kärlek är nu i vecka 6 :)

Så vill ni följas åt å diskutera allt från mamma kropp till hur bebisen växer eller symptom

????????

• Svar på tråden Vi som har BF i okt
  • mamma till L

Nu har allt lagt sig. Illamående och yrsel och magont nu börjar jag nästan tro det inte är sant. Har ni känt så också? Vet ja hade de tankarna flera gånger med min son, gjorde gravtest om igen för att bevisa för mig att de va sant. Tog nästan 2 år för oss att bli gravida så är som ett litet mirakel. (Min tidigare son har inte samma pappa)

• Hilda77
    mamma till L skrev 2016-02-20 20:32:37 följande:

Nu har allt lagt sig. Illamående och yrsel och magont nu börjar jag nästan tro det inte är sant. Har ni känt så också? Vet ja hade de tankarna flera gånger med min son, gjorde gravtest om igen för att bevisa för mig att de va sant. Tog nästan 2 år för oss att bli gravida så är som ett litet mirakel. (Min tidigare son har inte samma pappa)

Mina symtom kommer och går. Var jätteorolig. Är i vecka 6+1 idag. Ska göra ett vul på onsdag så får se om allt ser rätt ut.

Min första son tog 1,5 år att få till. Denna graviditet är ett resultat av en insemination som tog sig på andra försöket.  Helt otroligt.
  • mamma till L
    Hilda77 skrev 2016-02-21 07:11:59 följande:

Mina symtom kommer och går. Var jätteorolig. Är i vecka 6+1 idag. Ska göra ett vul på onsdag så får se om allt ser rätt ut.

Min första son tog 1,5 år att få till. Denna graviditet är ett resultat av en insemination som tog sig på andra försöket.  Helt otroligt.

Härligt . Skönt att få göra ett vul så man vet att allt är ok. Vi trodde verkligen vi skulle få påbörja utredningen men äntligen så plussade jag.
  • Malhin

Mina symtom börja för ca 4 dagar sen med illamående, yrsel o extrem trötthet.

Flerbarns mamma
  • Decibel84

Hejsan
    Jag plussade igår, vi har genomgått fertilitetsutredning, 3 inseminationer men nu har det gått naturligt.

Jag känner mig lite ledsen för att jag inte kan ta in att vi nu äntligen lyckats.
    Sen så är jag nu förkyld...IGEN...Är det nån fara att ta alvedon?
    Tempar också med NC och enligt den så är jag i vecka 4+1
    Beställde dock ett test som visar veckor så hoppas på att få hem det imorgon.

• Josefine1991
    Decibel84 skrev 2016-02-21 09:17:08 följande:

Hejsan

Jag plussade igår, vi har genomgått fertilitetsutredning, 3 inseminationer men nu har det gått naturligt.

Jag känner mig lite ledsen för att jag inte kan ta in att vi nu äntligen lyckats.

Åh ???? Grattis till er ?? Vad härligt. Jag gjorde ett så t test när jag väntade sonen. Min man jobbar på traktamente och jag hade bara legat med honom och kan peka ut de 2 dagar vi hade sex på då han blev till. Den veckan jag skulle blivit gravid enligt det testet va min man inte hemma o jag hade inte sex. Bara så du vet att de inte är 100% ????
  • Polkagrisen85

Hejsan

Alvedon är det man får ta
  • Hilda77

Hejsan

Dom testen är skit om det är clearblue du menar. Mina visade 2-3 veckor vilket inte alls stämde, blev ju orolig. Men ett blodprov visade på hcg över 9000. För att få 3+ behöver man bara 2000. Så de är inte speciellt pålitliga.
  • S765

Jag har också bf i oktober, 14/10 :)

Det är mitt och min sambos första barn så allt är nytt. Ömmande bröst, molande värk i magen och kissar oftare är väl de syntom jag känner av mest. Är även lite mer hungrig och mår illa då och då.

Svar på tråden Vi som har BF i okt