Sjöblomman skrev 2016-03-31 19:01:58 följande:
Ja, det är bra att ringa dem så får de fatta beslut och sätta in "rätt" metod så snabbt som möjligt.
Det där med att kroppen reagerar olika är nog inte helt ovanlig. Under första två IVF och två FET fick jag alltid mens 14 dagar efter insättning, dvs före testdagen. De andra försöken har jag fått mens 2-3 dagar efter testdagen, så kroppen är inte sig lik.
Tittade även igenom mina anteckningar från tidigare plock och det har varit 11, 14 och 15. Samma medicinering och samma dos alla tre gångerna, så även den här gången (men 2 dagar extra) så det blir intressant att se resultatet imorn.
När gjorde du förra behandlingen?
Ja jo, så är det väl. Jag fick ju som sagt blödningen dag 7 första försöket. Och 12 andra. Så klart det kan vara skillnad. Men blev rädd av det där med cystor och att den inte skulle ta alls. För det tycker jag känns märkligt, att jag helt plötsligt tredje försöket inte skulle fungera med synarela liksom.. Mest det jag tänker.
Hade TD 31 januari. Så var väl i december/januari som förra behandlingen genomfördes.