• sawyer

BIM Maj, 2016

Ingen decemberbebis här inte, ovälkommen dök mensen upp idag..

Nästa ÄL blir runt 24-25 april, så ny BIM blir runt 9-10 maj.

Hoppas på att maj blir en bättre månad och att vi får börja 2017 på bästa möjliga sätt, med en liten bebis :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-18 15:49
    Uppdaterad lista:

1-3/5, miXxi

1/5 jny1891

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

3/5, Pennie22

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

5/5 j1990

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

20/5, WasaE

23-24/5, Tra3dockan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-04-19 15:40
    BIM-lista :) ??

1-3/5, miXxi
    1/5, jny189
    1-2/5, Milli_1 ?
    3/5, Stellan88 ?
    3/5, KCEG ?
    3/5, Pennie22 ?
    4/5, copycat ?
    5/5, Loncelot
    ?5/5, Rosenblad ?
    5/5, j1990?
    6/5, Bebiiiis ?
    6/5, Verro ?
    6/5, SamsonS
    ?8/5, sötsöt
    8/5, Fizzybubble?
    9/5, MamatillJ ?
    9/5, Fluffan86 ?
    9-10/5, sawyer ?
    9-10/5, Loppalisa ?
    10/5, hoppfullsnart40
    10-15/5, Videungen?
    11-12/5, Svelin
    12/5, marengen90?
    13/5, 5blir6 ?
    13/5, Zvjezda ?
    14/5, BonnyBoo ?
    14/5, langtanefterbaby ?
    14/5, SaraVandelay ?
    20/5, eg90 ?
    20/5, WasaE ?
    23-24/5, Tra3dockan

• Svar på tråden BIM Maj, 2016
  • bohan85
    Sötsöt skrev 2016-04-28 08:37:51 följande:

Åå de vart rätt, tog ett digitalt nu på morgonen blev ju posetivt :D

Vd 8 januarie om min kalender stämmer nu då

Grattis!!! Måste bara fråga, i trådstarten står att du har BIM 8 maj, har du plussat så här tidigt?
  • Fridson

Imorgon tar jag mitt sista "menspiller" och sen hoppas jag att min kropp är igång igen!!

Stooooort grattis till er som plussat. :)

• mixXi
    Sötsöt skrev 2016-04-28 08:37:51 följande:

Åå de vart rätt, tog ett digitalt nu på morgonen blev ju posetivt :D

Vd 8 januarie om min kalender stämmer nu då

Grattis!! Superkul ju!
  • Zvjezda

Nu fick jag ett negativt ägglossningstest. Betyder det att ägget då har släppt?

Jag fick mitt första positiva i tisdags och sedan var det positivt även igår. Vi sexade till det både tisdag och igår så jag kan bara hoppas nu antar jag! :)

• Nykär15
    Zvjezda skrev 2016-04-28 12:42:37 följande:

Nu fick jag ett negativt ägglossningstest. Betyder det att ägget då har släppt?

Jag fick mitt första positiva i tisdags och sedan var det positivt även igår. Vi sexade till det både tisdag och igår så jag kan bara hoppas nu antar jag! :)

Ja då hade jag tolkat det som att ägget har släppt. 
  • Rosenblad

Äter ni alla folsyra? Har ätit upp en hel burk och skulle köpa en ny, fy vad dyrt tyckte min man (dyrt och dyrt men han tänkte det var skit) och sa att det där låter ju väldigt onödigt, våra mammor åt minsan inte de där och vi fick inte några problem. Och sen blev det en stor diskussion men forskningen har kommit längre nu men han mena att jag alltid tror på massa saker och går och köper men sen till slut kom vi fram till att jag har rätt och jag skicka flera länkar där det faktiskt står fakta. Men på något sätt är det ju lite upp till kvinnan vad hon tar för vitaminer eller tabletter för jag tror aldrig en man kommer på tanken, iaf inte min man haha..:)

• Zvjezda
    Nykär15 skrev 2016-04-28 12:48:22 följande:
    Ja då hade jag tolkat det som att ägget har släppt. 
    Då tolkar jag det så. Räknar jag tisdag eller onsdag som ägglossningsdag? Det här är en hel vetenskap! Solig Första positiva testet var ju som sagt tisdag men det var positivt även igår onsdag.

Nu är det alltså väntan till BIM som startar. Spännande. Det här är den roliga delen av det hela. 
  • Nykär15
    Zvjezda skrev 2016-04-28 12:50:08 följande:
    Då tolkar jag det så. Räknar jag tisdag eller onsdag som ägglossningsdag? Det här är en hel vetenskap! Solig Första positiva testet var ju som sagt tisdag men det var positivt även igår onsdag.

Nu är det alltså väntan till BIM som startar. Spännande. Det här är den roliga delen av det hela. 
    Jag hade räknat från onsdagen för att sen inte råka testa för tidigt Glad
    Rosenblad skrev 2016-04-28 12:49:29 följande:

Äter ni alla folsyra? Har ätit upp en hel burk och skulle köpa en ny, fy vad dyrt tyckte min man (dyrt och dyrt men han tänkte det var skit) och sa att det där låter ju väldigt onödigt, våra mammor åt minsan inte de där och vi fick inte några problem. Och sen blev det en stor diskussion men forskningen har kommit längre nu men han mena att jag alltid tror på massa saker och går och köper men sen till slut kom vi fram till att jag har rätt och jag skicka flera länkar där det faktiskt står fakta. Men på något sätt är det ju lite upp till kvinnan vad hon tar för vitaminer eller tabletter för jag tror aldrig en man kommer på tanken, iaf inte min man haha..:)

Ja jag äter folsyra och extra järn, även vanliga vitaminer. Har ätit sen 4/1-16 så går ju åt en del och kostar såklart en slant. Men hoppas det är värt det i slutändan. Är ju lite äldre med och vill gärna att kroppen är så förberedd det bara går. 

Min kille äter inga tabletter eller tillskott, så han tycker väl med det är en massa konstigt men han säger att han litar på mig och att jag som ändå har två barn sen innan vet vad min kropp behöver. Så han hade aldrig haft åsikter om vad jag stoppar i mig. 

• Loncelot
    Rosenblad skrev 2016-04-28 12:49:29 följande:

Både jag och mannen tar folsyra, då detskulle gynna båda, sen handlar det ju även om kost äter man rätt så behöver man ju inte massa extra tabletter att knapra på men ja känner bäst att vara på säkra sidan o svälja en tablett tar ju inte så mycket till eller energi så det är det värt
Svar på tråden BIM Maj, 2016