Rosenblad skrev 2016-05-23 22:28:02 följande:
9 dagar till BIM nu, har till och från ömma bröst, tex kommit mer nu på kvällen, alltså kommer och går. Säger mig ingenting men vill såklart ha massa symptom så man kan känna "Yes nu är de på gång!", men säkert alldeles för tidigt att känna något. Har inte allt för stora förhoppningar eftersom det är 8e försöket men någon gång måste de ju ta sig hoppas jag!! Och det kanske inte måste va den månaden vi fick till det flera gånger utan kanske denna månad då vi fick till det två gånger bara? Jag hoppas de. Använder mig utav appen Woman Log, där jag skriver alla symptom, mens osv. Riktigt bra att ha koll på allt! Räknar ut snitt på cykel osv, man får bra koll och man kan ju komplettera med äl stickor också men inte börjat med de än men funderar på att använda de nästa månad om de inte tagit sig så jag vet exakt. Men märker på kroppen när äl sker men inte exakt när de börjat osv. Bla bla bla skriver en bok här till er haha..hade kunnat skriva hur mycket som helst men frågan är om någon pallar läsa. Vill inte prata mer om barn med mannen för han får prestationsångest och jag känner att jag måste chilla på den fronten. Har redan rabblat barnvagnar, ägglossning, äl sekret - ja allt! Jag ska hålla mig tills vi väl fått plusset, då jävlar ska jag babbla om barn :)
Haha roligt det du skriver om att du inte vill prata mer med din man. Känner precis samma. Enda jag pratar om just nu är barn. Han har velat ha barn sedan länge medan jag för ca en månad sedan kände mig redo . Och nu kan jag inte tänka på något annat! Han kommer väl hinna tröttna innan vi ens plussar.. Tur det finns forum så man kan skriva av sig. Haha