• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (Syskon2017)

Hej jag hoppar med här! :)

BIM 2 juni. Hade ÄL 19/5 (testade med CB dubbel hormonindikator)
    Vårt 24:e försök. 

• Anonym (Humlan)

Här har jag BIM antingen igår, idag eller imorgon eller tom i övermorgon, lite osäkert då min menscykel varierar på 5 hela dagar sen jag fick vår lilleman förra året (innan var det alltid 28 dagar). Har dock testat negativt på alla 5 graviditetstester hittills men än så länge så har jag inte sett till tant röd... Fortsätter hoppas tills mensen kommer.

Blir tokig på denna väntan, tålamod är inte min bästa egenskap men vad har man för val..

• nettiz85

När ni får fullt utslag på ÄL test, när beräknar ni att ni har själva ägglossningen då? Dagen efter positivt test? :)

• Loncelot
    nettiz85 skrev 2016-05-23 15:40:20 följande:

När ni får fullt utslag på ÄL test, när beräknar ni att ni har själva ägglossningen då? Dagen efter positivt test? :)

Från att man får positivt äl test så sker äl inom 48 timmar, sen lever ägget vidare i ytligare 1dag, så omöjligt att veta exakt när det lossnar ;)
  • Anonym (EL)

Så spännande att läsa alla era trådar det ligger verkligen mycket väntan här Jag hoppas vi plussar hela bunten nu! Jag har inte haft ÄL än men är redan otålig haha. Någon som vet om det är någon skillnad på de olika ÄL-testen som finns? Dvs är något märke bättre än något annat? Alla ger ju utslag när man har ägglossning tänker jag.

• nettiz85
    Loncelot skrev 2016-05-23 15:47:35 följande:

Från att man får positivt äl test så sker äl inom 48 timmar, sen lever ägget vidare i ytligare 1dag, så omöjligt att veta exakt när det lossnar ;)

Okej. Jag fick fullt i fredags och sen negativt på lördag morgon igen. Vi myste både torsdag, fredag och lördag kväll. Kan det räcka? Eller ska man mysa ikväll med för säkerhets skull? Fast det är nog sent ikväll. Får hoppas att det räckte ;)
  • FlikkanM
    Joss90 skrev 2016-05-22 21:15:49 följande:

Dagens uppdaterade BIM-lista

hej hopp vill du lägga till mig på listan?

BIM 18/6 :)

Kom nog inte med :)

• FlikkanM

Den där citeringen blev konstig hahaha, svaret hamna i, men du in förstår ändå Joss90,

• Zoey90

Jag har bestämt mig för att plussa inom några dagar då kommer jag ha en bunt med äl och gravtester kvar här hemma om någon annan vill ha :)
    Äl+7 och både mina bröst och min tjejmage gör ooooont.

Svar på tråden BIM - juni 2016