• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Anonym (EL)

[quote=76649480][quote-nick]Loncelot skrev 2016-05-22 22:11:35 följande:[/quote-nick]

Jag tycker det blir så otroligt stelt på begravningar och självklart blir det väldigt sorgset, min farmor hade grav alzheimers de sista åren och det sista hon velat hade varit att alla grät på hennes begravning och hur ledsen jag än var så kändes det ändå som en befrielse när hon gick bort, det är ju inget värdigt liv...så när jag och farfar stapla in i kyrkan så hade dom flesta redan anlänt och stod och snyftade...vilket jag reagera på då nästan ingen brydde sig om henne senaste åren... så jag sa rent ut.."vad står ni här och gråter för" "det hade ju inte farmor velat" alla vart helt paffa oh började småle istället... min systerdotter som aldrig gått på begravning är 12år och hon störtgrät I kyrkan o ja tror farmor gick in i mig eller nått för ja kunde knappt hålla mig för skratt, så konstigt, sen farfar ville säga adjö ordentligt framme vid kistan och när vi skulle rulla därifrån med rullstolen så satt den som fastljuten i golvet så farmor ville väl inte vi skulle lämna hennes sida riktigt än utan hon ville säkert visa att det var fortfarande bestämde när vi fick gå vidare, o där framme stor ja röd o försökte knuffa på rullstolen...farmor fick sitt sista ord sagt och alla i kyrkan tyckte det var roligt. ..så vissa saker kan lätta på stämningen i jobbiga tider ;)

[/

Vilken fin historia det blev av begravningen ändå

• Anonym (EL)

Börja testa med ÄL-test idag förresten. gissar på att den bör infalla den här veckan men idag var det negativt BIM borde vara 13 juni

• SkogsstjärnN

Äl +6/7 idag. Känner mig som förra månaden, dvs massa symtom. Haha. Tur att jag inte har några test hemma så jag inte kan testa. Tänker stt jag beställer på onsdag så jag kan testa till helgen. Har testat positivt tidigt (typ äl+8) men fick spöksträck förra månaden så ska göra allt för att sansa mig inför framtiden.

• Rosenblad
    SkogsstjärnN skrev 2016-05-23 09:38:40 följande:

Äl +6/7 idag. Känner mig som förra månaden, dvs massa symtom. Haha. Tur att jag inte har några test hemma så jag inte kan testa. Tänker stt jag beställer på onsdag så jag kan testa till helgen. Har testat positivt tidigt (typ äl+8) men fick spöksträck förra månaden så ska göra allt för att sansa mig inför framtiden.

Svårt att hålla sig men jag ska försöka vänta tills BIM dagen, men alltid lika svårt varje månad. Att vänta en dag känns som en vecka innan BIM. Håller tummarna för oss alla!!!!!!!
  • Dalkullan92

Äl +6 i dag. Har lite molnande värk i tjejmage men inga andra symtom tror jag :) försöker att inte leta symtom som inte finns för att slippa besvikelsen om de inte blir något den här månaden. :)

Fick bara till de en gång runt ÄL då karln hade lunginflammation då precis å höll på hosta lungorna ur sig. Stackarn.

• Dalkullan92

Såklart börjar jag få super ont i brösten nu. Bara för jag skrev att jag inte hade några symtom. :D så kanske är något på gång ändå:)

• Loncelot
    Anonym (EL) skrev 2016-05-23 09:08:54 följande:

[quote=76649480][quote-nick]Loncelot skrev 2016-05-22 22:11:35 följande:[/quote-nick]

Jag tycker det blir så otroligt stelt på begravningar och självklart blir det väldigt sorgset, min farmor hade grav alzheimers de sista åren och det sista hon velat hade varit att alla grät på hennes begravning och hur ledsen jag än var så kändes det ändå som en befrielse när hon gick bort, det är ju inget värdigt liv...så när jag och farfar stapla in i kyrkan så hade dom flesta redan anlänt och stod och snyftade...vilket jag reagera på då nästan ingen brydde sig om henne senaste åren... så jag sa rent ut.."vad står ni här och gråter för" "det hade ju inte farmor velat" alla vart helt paffa oh började småle istället... min systerdotter som aldrig gått på begravning är 12år och hon störtgrät I kyrkan o ja tror farmor gick in i mig eller nått för ja kunde knappt hålla mig för skratt, så konstigt, sen farfar ville säga adjö ordentligt framme vid kistan och när vi skulle rulla därifrån med rullstolen så satt den som fastljuten i golvet så farmor ville väl inte vi skulle lämna hennes sida riktigt än utan hon ville säkert visa att det var fortfarande bestämde när vi fick gå vidare, o där framme stor ja röd o försökte knuffa på rullstolen...farmor fick sitt sista ord sagt och alla i kyrkan tyckte det var roligt. ..så vissa saker kan lätta på stämningen i jobbiga tider ;)

[/

Vilken fin historia det blev av begravningen ändå

Ja verkligen :)
  • Micki88

BMI på fredag. Brukar dock ha mörkare flytningar två dagar innan. Så det närmar sig nu. Känner mindre än jag brukar göra så det kan ju oxså vara ett tecken :) annars brukar jag ha jätteont mellan ägglossning o mens. Men mina bröst spänner tull o från!

• Fru Ve
    Verro skrev 2016-05-23 07:52:01 följande:

Hej tjejer :)

Hur går det för er som närmar er BIM? Spännande nu i se hur många plus som ramlar in <3 självklart önskar jag o hoppas att vi ALLA plussar <3

Själv är jag på ÄL + 5 och har jätte "mensvärk" i tjejmagen .... Men de är det enda.

Tycker jag har mått lite konstigt senaste dagarna. Väldigt trött och magen känns uppblåst. Har BIM 30/5. Men var skengravid flera gånger då jag försökte bli gravid tidigare och det är svårt att skilja sådana symtom från riktiga.....
  • ungmamma16

Ska ha ÄL den 26 enligt P-track, så ska testa stickor idag så får vi väl se.. Ska ligga oavsett men kan ju va skönt o veta haha

Svar på tråden BIM - juni 2016