• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Rosenblad

BIM 1e Juni, alltså om 8 dagar. Ont i brösten är det enda jag känner. Kan inte minnas att jag haft de tidigare men kan ha fel. Minnet är ju som en guldfisk, allt som inte skrivs in i appen glöms bort direkt! Men jag har väldigt små förhoppningar denna månad och har inte tänkt på det lika mycket som tidigare pga mycket annat tagit tid. Längtan finns där men fan va skönt det är när något annat tar min tid så jag slipper leta symptom och räkna ner dagar som om jag aldrig gjort något annat! Sjukt hur man kan inbilla sig saker, om jag tänker att "jo men lite ont i livmodern/äggstockarna har jag" då får jag ont...samma sak med illamåendet. Så man lurar sig själv, grovt..haha :) men fy vad jag ser fram emot att kunna skriva "Jag har plussat!!!!!"...den dagen, kom snart...snälla...

• Zoey90

Drömde att jag tog ett test och plussade, vaknade upp och var skräckslagen?

Nu fick jag en påminnelse av NC att jag snart har BIM. :)

• nettiz85

Ni dom har BIM lördag den 5e Juni, när har ni tänkt att börja testa? :) Med mina tidigare barn har jag alltid pussat ett par dagar tidigare så tänkte försöka på onsdag morgon tidigast :)

• columbus
    nettiz85 skrev 2016-05-25 06:52:39 följande:

Ni dom har BIM lördag den 5e Juni, när har ni tänkt att börja testa? :) Med mina tidigare barn har jag alltid pussat ett par dagar tidigare så tänkte försöka på onsdag morgon tidigast :)

Jag har BIM den 5:e men har däremot ägglossning as we speak (fullt utslag på test igår och molvärk idag) vilket innebär att min lutealfas "bara" är 11 dagar. Vet med andra ord inte när det är läge att börja testa, för visst behöver väl ägget 7-10 dagar på sig att fästa? Skulle jag rent teoretisk kunna testa på t.ex. onsdag också och få plus, någon som vet?
  • lillagumman85

Vaknade denna morgon fruktansvärt svullen och öm i magen. Tänkte att detta kan inte vara annat än graviditet.. men då tog jag mig i kragen, tog en pw i morgonsolen , tog lite fukost när jag kom hem sen gick jag på toa.. nu känns det bättre i magen och jag tänker att jag helt enkelt bara behövde gå på toa. Hahaha

• Cfmilla

Sådär ja. Gissar att jag hade äl igår! så bim runt 5-6/6 gött!

• Milie

Hoppar in här! BIM 18-19 juni (cykeln håller på stabiliseras även om det redan räknas som regelbunden, särskilt med tanke på att jag ammar). Har ni någon lista? Andra barnet, andra försöket.

• ungmamma16

Hur gamla är ni alla här?
    Barn sen innan? Första barnet ni försöker på? :) kan va kul o veta lite mer...

Jag är 18, har ett barn på 2 år och detta är 3dje försöket på syskon :)

• columbus
    ungmamma16 skrev 2016-05-25 08:03:02 följande:

Hur gamla är ni alla här?

Barn sen innan? Första barnet ni försöker på? :) kan va kul o veta lite mer...

Jag är 18, har ett barn på 2 år och detta är 3dje försöket på syskon :)

Jag är 26, fyller 27 i år. Första försöket på första barnet nu. Hade blivit så tacksam och glad om det gick vägen direkt men vågar såklart inte hoppas på nånting!
  • Karitziana

Jätte kul att veta lite mer om alla :) Jag är 26 år. Försöker med första barnet! Hoppas att det tar sig snart.

Svar på tråden BIM - juni 2016