• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Agge83
    Cfmilla skrev 2016-05-11 07:11:44 följande:

Hej vännen!

Nu är det fan vår tur!!!

Ja nu blir det igen lek längre ;) BIM 19/6 blir ju perfekt inför midsommar :)
  • Loncelot
    5blir6 skrev 2016-05-11 07:07:58 följande:

Hoppar in här från Maj gruppen. Fick mens idag på äl + 11. Jag har lite oregelbunden mens men ett genomsnitt på 30 dagar, denna månaden var det 28. Hur hade ni räknat och är sannolikheten stor att jag har 11 dagars lutealfas varje månad eller kan det skifta?

Alla har ju olika, jag har en cykel på mellan 28-32dgr men enligt mina uträkningar så är det 14 dgr mellan första Max på monitorn tills mensen kommer oavsett dagar i cykeln..
  • Loncelot
    columbus skrev 2016-05-11 16:45:22 följande:

Ni som planerar att köra ÄL-test, när/hur tidigt börjar ni testa? 

Från dag 9 kör ja igång med testerna..
  • columbus
    Loncelot skrev 2016-05-11 17:01:04 följande:
    Från dag 9 kör ja igång med testerna..
    OK! Jag är på dag 5 nu, fick mens i lördags som slutade igår, och är så otålig. Vet ju dock att det än lönlöst att börja för tidigt. Samtidigt vill jag inte riskera att missa ÄL med tanke på att det är första gången jag testar.. Glad
  • Zoey90
    columbus skrev 2016-05-11 16:45:22 följande:

Ni som planerar att köra ÄL-test, när/hur tidigt börjar ni testa? Glad

Första månaden med äl test nu. Jag började på dag 9 om man räknar dag 1 på mensens första dag. Dag 4 efter mens. Det var då NC sa att jag skulle testa. :)
  • columbus
    Zoey90 skrev 2016-05-11 17:46:39 följande:
    Första månaden med äl test nu. Jag började på dag 9 om man räknar dag 1 på mensens första dag. Dag 4 efter mens. Det var då NC sa att jag skulle testa. :)
    Okej, vad spännande! Du skriver började.. vilken dag är du på nu då? :) Hoppas det visar utslag för ÄL snart!
  • Emilia 069

Har inte fått mens ännu. Ska ha den 16-17 maj, men jag hoppar in här och har bim 21 juni ! ?????

• mixXi

Tänkte också börja köra äl-test denna månaden. 3e försöket sen jag slutade med p-piller för oss (men har hittills inte lyckats pricka äl pga att vi varit ifrån varandra) Så denna månad hoppas jag på att vi lyckas pricka äl och att det tar sig =D

• Zoey90
    columbus skrev 2016-05-11 18:23:52 följande:
    Okej, vad spännande! Du skriver började.. vilken dag är du på nu då? :) Hoppas det visar utslag för ÄL snart!
    Idag är jag på dag 14 så tycker det borde börja ge utslag snart. Har känt som att det är på gång nu ikväll. :)
Svar på tråden BIM - juni 2016