• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Pennie22

Hej tjejer! Hoppar in här också från Maj tråden. Fick också min mens idag:/ Bim är också 1 Juni. (:

• copycat

Ja men god afton, då hamnade man här då:) mensen kom idag. 4 dagar senare än väntat. Har inte koll på BIM pga oregelbunden cykel samt kort lutealfas, men vi testar med ÄL-stickor och så får vi se helt enkelt.

Nu köööör vi!:)

• Verro
    Loncelot skrev 2016-05-06 08:52:10 följande:
    Livet är som det är bara o ta nya tag hur tråkigt det än är juni måste vara vår månad, försök nr 5 här...
    De gör vi :) nya tag och nu SLÄPPER VI LOSS VÅRKÄNSLORNA ORDENTLIGT TJEJER!!!
    Stor kram till er alla, nu äter vi choklad och dricker lite vin <3
  • Verro
    Joss90 skrev 2016-05-06 10:13:22 följande:
    Du är i alla fall välkommen hit :)

Jag kommer göra en BIM - lista lägre fram i maj när vi är lite fler :)
    Tack så mycket <3
  • Hubert

Hoppar in här med! Fick ganska nyligen tidigt missfall i v 5, mensen slutade för några dagar sen och nu ska vi försöka igen!

• Verro
    Hubert skrev 2016-05-06 23:41:23 följande:

Hoppar in här med! Fick ganska nyligen tidigt missfall i v 5, mensen slutade för några dagar sen och nu ska vi försöka igen!

Beklagar ditt missfall :( kram och välkommen till oss <3
  • Hubert

Jo, det var ganska tungt i början :/ men försöker tänka positivt! Nu vet vi ju att allt funkar som det ska iallafall! Bara att hoppas på ett plus i Juni :)

• Milli_1

Jag kommer hänga i denna tråd trots att jag har bim i slutet av maj

Känner igen många, sedan innan. Sjätte försöket.

• Loncelot
    Milli_1 skrev 2016-05-07 10:01:02 följande:

Jag kommer hänga i denna tråd trots att jag har bim i slutet av maj

Känner igen många, sedan innan. Sjätte försöket.

Ja kör på båda då ja kommer förmodligen kunna testa redan i maj håller tummarna
  • Milli_1
    Loncelot skrev 2016-05-07 19:10:09 följande:

Ja kör på båda då ja kommer förmodligen kunna testa redan i maj håller tummarna

Hade varit skönt m en jan/feb bebis då vi har mycket kläder sedan innan då dottern är född i mars. Denna månad kommer jag vara bortrest en hel del men inte runt äl

Vi får testa tillsammans i maj och hoppas vi får plus
Svar på tråden BIM - juni 2016