copycat skrev 2016-05-10 20:13:38 följande:
Fick hem nya ÄL-tester idag så vi kör på det! Vi slutade med P-ring i november men började egentligen jaga ÄL "på riktigt" med tester förra månaden, så vi har inte försökt så länge. Och jag tror inte vi prickat in en enda ÄL innan dess heller, vår lust har oftast fallit på just innan eller efter mens (när inte ÄL är) men nu har vi bestämt att försöka mer även om det blir lite "verkstad" vilket vi egentligen ville undvika. Men vår dotter är 2 nu och vi tycker det vore roligt med ett syskon innan hon fyller 3 och då är det bara att inse att det är läge att göra bebisverkstad:) Okej, hur är det nu då? Har den kommit igång eller var det falskt alarm?
Förstår! Svårt när det inte går på "beställning" liksom, när man önskar en viss tid. Hoppas ni lyckas snart då :) Önskar er lycka till!
Jag vet inte riktigt! Vaknade nämligen med svullen, hård och stor tapp så det gjorde ont bara jag rörde mig eller satte mig. Vilket jag brukar få före mens. Men nu i kväll var den liten igen. Min månad har varit så konstig. Har inte fattat när min ÄL var riktigt. Men det finns en liten möjlighet att den var förra veckan, troligtvis inte. Och då är ju allt möjligt eftersom min senaste BIM skulle kunna vara kommande måndag isf. Men har ingen symptom. Så avvaktar. Tog ett grav-test förut bara för att se, men det var blankt.