• Svar på tråden BIM - juni 2016
  • Karitziana

Jag har BIM 5/6 :) Lägg gärna till mig i listan!

Tänkte också försöka testa med ägglossningstest den här gången.

• Fluffan86
    Cfmilla skrev 2016-05-12 17:33:59 följande:

Jag har också beställt! hoppas jag får dom i morgon!

Hoppas de funkar för oss båda
  • Svelin

Jag hoppar också in här från majtråden. Jag tror att jag har äl runt 31/5-5/6 och bim runt 9-14/6. Jag vet ju mer när äl har varit. Jag trodde att jag hade ca 11 dagar lutealfas, men denna gången kom min mens på den 9:e dagen efter äl. Så därför har jag inte så bra koll. Jag kör med ältest för annars hade jag nog missat äl helt. Nu hoppas jag verkligen att det blir många pluss i denna tråden. Detta är vårt andra försök att få till en liten trea.

• pojkmorsan

Fluffan nu va de ju några år sedan ja käkade dom men ett svagt minne säger att jag tog två om dagen :)

• pojkmorsan

Kom på de inatt haha. Ja tog 2 om dagen från första mens dagen till äl sen 1 om dagen fram till bim :)

• ungmamma16

Har ett barn sen innan, blev dock gravid med honom på P-medel så behövde ju inte kämpa precis haha. Men nu är han 2 och vi vill ha knodd igen.. Så 3je försöket nu. Förra månaden så testa vi ÄL stickor och låg på varje dag men blev ändå inget :( och denna månaden så sticker jag o sonen utomlands dagen jag har ÄL .. Suck.. Får ligga på fram tills den dagen och hoppas att de tar sig :) jag har beställt nattljusolja, någon mer?

• ungmamma16
    Svelin skrev 2016-05-13 08:22:27 följande:

Vad är nattljusolja?

Ska tydligen hjälpa till att "öppna" en så spermierna kommer in lättare
  • Emilia 069

Har varit gravid 5 gånger. En son, 2 missfall och 2 aborter. Nu är det 6 försöket och det verkar ju inte vilja ta sig. Så ledsamt när man blivit gravid så lätt innan!

• marengen90

Frustrerande! Skulle fått mens igår och bara väntar och väntar. Förra månaden missade vi äl pga en dum förkylning, och neg tester under veckan och igår. Blir så trött! Vill bara få mensen och kom igång med 2a försöket.

Svar på tråden BIM - juni 2016