Deni81 skrev 2016-07-06 18:59:20 följande:
Ja det sa de till mig också, att det beror på var det sitter. Det ska inte vara några problem med det läget det har och att det är så litet. Och när man blir gravid ska det sluta växa och kan försvinna. Hur många barn har du? Ett barn? Ja det finns fina historier, men jag känner att 7 år till är alldeles för länge, då är jag 42. Att få första barnet vid 42... Nä, då blir jag en gammal mamma. Är 35 nu och kan verkligen inte tänka mig ett plus, som att det är som att vinna på en trisslott typ. Så känns det. Det gör man inte ofta, inte över 25 kronor.
Om du redan har fått barn så tror jag absolut att du kan bli gravid igen, det har ju din kropp bevisat att den kan Kram
Jag har två äldre barn sen tidigare, med mitt ex. Var 20 -25 då. Är rädd att det är för sent nu
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Min sambo har inga barn. Ja, 7 år är väldigt länge, kanske för länge för oss två, men jag tänker mer på att rätt som det är så kan det faktiskt hända! Efter åtskilliga negativa test så kan det plötsligt, från en dag till en annan, plötsligt bli positivt! Måste tänka så, för mitt hopp blir mindre och mindre för varje negativt test och varje mens. Har svårt att föreställa mig ett plus öht i framtiden. Jag har blivit mer negativt inställd efter missfallen också, tar inget för givet längre... Jag håller tummarna för oss båda! Många kramar