Deni81 skrev 2016-07-06 19:02:02 följande:
Jag har använt tester, ska nog börja med det igen så man vet! För den här månaden svävar jag i ovisshet. Vet inte OM jag hade ÄL, NÄR jag hade det och när mensen ens kommer. Jag brukar kunna koppla bort det emellanåt, men sen kommer dippen. Först hoppet och sen dippen. Varje månad. Och alls kommer ned "goda" råd. Sluta dricka alkohol, sluta snusa, gå upp i vikt, ät mer, ät vitaminer(vilket jag gör), få din sambo att sluta snusa (yeah right!) och dricka, ligg kvar i sängen efteråt, ligg morgon och kväll i en vecka. Nä... Dessa goda råd kräks jag på.
Varje gång min man ska gå ut o ta en cigg så tänker ja hur lång tid sen sist han tog en...han förstår inte att detta är frustrerande med alla punkter runt om...själv vill ja även gå ner i vikt, ser väl normal ut men vissa punkter på kroppen gör mig deppig som magen tex, visst man har fött 3 barn men känner inte för att "banta/träna" innan jag blir gravid för så många kilon är det inte...men allt känns mer eller mindre hopplöst med bebisverkstaden då dom 2sista graviditeterna kommit på första o andra försöket o här står ja på försök 7...pffff