• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Guffy78

Bim idag och ingen Mens . Efter positiva gravtester som blev blanka inom en vecka så trodde jag på misslyckad inplantation men då brukar jag alltid få spottings och Mens kort efter så att allt spolas ut. Nu är jag fundersam. Inga ömma bröst, ingen mensvärk bara svagt molande och tempen som brukar alltid gå ner på äl+13 är fortfarande uppe på 37.1 och jag är på äl+14 idag. Hade tempdip på äl+12 och hemsk mensvärk så trodde att mensen skulle komma igår men nej. Ush vad ovissheten är jobbig! Inatt var jag 2 gånger på toa så kissnödig jag var! Aldrig händer detta innan Mens. Men jag skulle vara hoppfull om jag hade inte fått de där positiva ca 20 st gravtester från ÄL +4 till ÄL+9--10 då de har blivit svagare och försvann helt. Mystiskt! Vill ha klarhet nu!

• Dalkullan92
    Ippaas skrev 2016-07-27 09:57:56 följande:

BIM +2 och ingen mens i sikte. Den brukar ju vara som en klocka! Alltid morgonen dag 30! Tog ett gravtest på BIM som var negativt. Gah!

Samma sits som mig. Är på bim +3 i dag. Tog neg test i går bim+2. Jobbigt att inte veta. Har de inte tagit sig. Vill man ju ha mensen så man kan göra ett nytt försök. Super jobbigt
  • Dalkullan92
    Minime90 skrev 2016-07-27 10:20:45 följande:

Jag plussade på BIM+21 :)

Då ska jag kanske inte tappa hoppet helt då :)
  • amham
    Dalkullan92 skrev 2016-07-27 09:55:42 följande:

Bim +3 i dag. Har till och från som svag mensvärk. Inga öma bröst som jag brukar ha innan mens. Känns inte alls som den är på väg. Men har inte fått pluss är heller. Tog ett test igår.

Hur länge efter bim kan man plussa?? Någon som Inte plussa för än flera dagar efter bim??? :(

Jag är på BIM+5 idag och tog ett negativt test igår. Jag vill antingen ha mensen eller ett plus. Superjobbigt att vara "mittimellan" :)
  • Dalkullan92
    amham skrev 2016-07-27 12:49:06 följande:

Jag är på BIM+5 idag och tog ett negativt test igår. Jag vill antingen ha mensen eller ett plus. Superjobbigt att vara "mittimellan" :)

Har du några symtom ?? :)
  • hoppfullsnart40
    Tiiffany skrev 2016-07-27 08:12:07 följande:

Jag är på cykeldag 6 idag och har igår kväll klickat hem ägglossningstest till fertilitetsmonitor. Vilken dag i cykeln ska man börja testa? Den borde komma denna vecka. Är det för sent? 

Tror man ska starta senast CD 4.
  • amham
    Dalkullan92 skrev 2016-07-27 12:52:29 följande:

Har du några symtom ?? :)

Jag känner mig gravid då jag har molvärk mestadels av dagen och svullen mage. Men det kan ju vara så att man känner efter för mycket också ;)
  • heavensent
    DevilsDaughter skrev 2016-07-27 10:27:10 följande:

heavensent: Ser mycket lovande ut! Ser absolut ett streck där!

Åh tycker du!? Vad skönt att jag inte är den enda. Jag hoppas det stämmer. Svårt att glädjas "på riktigt" innan man är säker :) ska avvakta ett par dagar nu ( om inte mensen dyker upp iofs). Mina tecken på graviditet är än så länge kissnödighet och lite molvärk. Har fått gå upp tidigt på morgonen innan min 1,5-åriga dotter vaknat vilket aldrig brukar hända. Åhh hoppas!
  • heavensent
    amham skrev 2016-07-27 13:08:44 följande:

Jag känner mig gravid då jag har molvärk mestadels av dagen och svullen mage. Men det kan ju vara så att man känner efter för mycket också ;)

Ja jag känner mig också svullen. Men brukar vara svullen innan mens också så jag kan lika gärna blanda ihop symptom med pms eller skengraviditet. :S
Svar på tråden Bim Juli 2016