• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Teresiat

Såg nu att det var cykeldag 18 som vi körde oskyddat. Är väl knappast troligt att ÄL blev så sent ;/

• prinsessan15
    Teresiat skrev 2016-07-25 16:40:29 följande:

Såg nu att det var cykeldag 18 som vi körde oskyddat. Är väl knappast troligt att ÄL blev så sent ;/

Vet du när du brukar ha äl? :)
  • Kynisen
    Loncelot skrev 2016-07-25 10:29:36 följande:

Ja hoppar över till Augusti tråden då mensen kom igår.

Nej va trist! Påt igen, nästa månad blir det nog plus!! Håller tummarna! Stor kram
  • Teresiat

Prinsessan - vet inte då jag inte känner av ÄL så tydligt och dessutom haft spiral under en längre tid. Noterade att äggviteflyningarna kom vid cykeldag 15. Hur länge är det vanligt att man har dessa flytningar innan ÄL sker? Minns tidigare att jag fick äggviteflyningar ganska långt innan ÄL skedde enligt cb-monitorn... Om jag minns rätt.. Var länge sedan nu :)

• 10oktober

Nu har jag blivit fundersam! BIM borde vara idag och har inte fått någon mens. Har haft tilltagande molvärk sedan i torsdags och idag har jag haft mycket flytningar som ser ut som ÄL-flytningar! Kan ÄL komma så här sent (andra cykeln efter p-piller) eller är det mens eller t.o.m graviditet? Kände aldrig riktigt av någon ÄL för två veckor sedan... Någon som känner igen sig?

• Teresiat

Oktober. Skulle nästan gissa på att du har ÄL nu. När man slutar med p-piller kan det ju ta ett tag innan cykeln blir regelbunden

• Kynisen
    Teresiat skrev 2016-07-25 16:40:29 följande:

Jag hade äl dag 18 :)
  • Kattkvinnan1995

Hejsan alla! Ny här och skulle behöva lite hjälp. Har testat extremt svagt på billiga-testers, igår så hade ett test legat i ca 4 timmar och var jättestarkt, men försvann inom 20 sek. Imorse testade jag neg med cb. Känner mig så gravid, har massvis med symptom. Är på bim-2 idag. Vad tror ni? Chans att jag är preggo?

• Loncelot
    Kynisen skrev 2016-07-25 19:28:57 följande:

Nej va trist! Påt igen, nästa månad blir det nog plus!! Håller tummarna! Stor kram

Tack, det är lugnt det kommer när det kommer...
  • prinsessan15
    Kattkvinnan1995 skrev 2016-07-25 23:17:42 följande:

Hejsan alla! Ny här och skulle behöva lite hjälp. Har testat extremt svagt på billiga-testers, igår så hade ett test legat i ca 4 timmar och var jättestarkt, men försvann inom 20 sek. Imorse testade jag neg med cb. Känner mig så gravid, har massvis med symptom. Är på bim-2 idag. Vad tror ni? Chans att jag är preggo?

Klart det finns en möjlighet men jag skulle inte lita på ett test som är 4h gamla, tycker du ska vänta till bim och testa igen :)
Svar på tråden Bim Juli 2016