• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Galenlängtan

Hej! Vi är i v 6. Hade ett missfall för ett år sedan så känner mig nervös denna gång och tycker tiden går snigelsakta. Bf 15 mars

Grattis till alla plus! Känns skönt att ha några att prata med när frågorna är många och tiden går långsamt. :)

• Gullan8212

Jag och min sambo är 34, vårt första gemensamma. Jag har tvillingar på 6 år sen innan, han har inga. :) Detta var inte direkt planerat och det är mycket som rör sig i hans huvud just nu.. Lugnare för mig.

• Salladull

Hej, jag plussade igår men har fortfarande svårt att förstå att det är sant, kN man lita på detta test från testlagret? Fick neg bim+6 men pos bim+10. Hitta inte ens min äl dag denna gång jag vart gravid. Jag är isf 5+3. En mars bebis.. känner mig såå rädd för missfall.

• Fidelisen

Jag är 34 och min man 37.

Detta blir vårt andra barn, vi har en dotter på 2 år.

Vi har många mf bakom oss så jag har svårt att känna glädje redan nu. Bara att se hur det går.

• lilsis
    Salladull skrev 2016-07-17 13:28:18 följande:

Hej, jag plussade igår men har fortfarande svårt att förstå att det är sant, kN man lita på detta test från testlagret? Fick neg bim+6 men pos bim+10. Hitta inte ens min äl dag denna gång jag vart gravid. Jag är isf 5+3. En mars bebis.. känner mig såå rädd för missfall.

Det finns inga falska plus, så ja.

(Sedan kan man få tidiga missfall men det är en annan sak.)
  • HäxanSurtant

Hej, jag hoppar in i denna tråden, bf 23/3. Lååångt dit, men v 5 nu (4 +4). Mitt tredje barn, har två stora på 7 & 10 år och nu är det dags för en sladdis! 

Så vi är nyplussade och superglada! Barnen är lyriska och har berättat för ALLA! SÅ nu är det bara att vänta och vänta...

• Nillabfmars
    GrukanGrace skrev 2016-07-17 00:05:20 följande:

Hej

En liten fråga om fb gruppen. Det finns en med br mars 2017 den är sluten men inte hemlig dvs alla kan se medlemmarna men inte inläggen.

Jag vill ogärna att man kan se gruppen och vem som är med. Är det jag som hittat en annan grupp eller är det "vår".

Kram

V5 nu (4+4)

Jag är med i en helt sluten grupp på fb som bara kan ses av medlemmar! Den heter mars 2017. Står i ett inlägg längre bak vem man ska kontakta för att jli medlem =)
Svar på tråden BF mars 2017