jj85 skrev 2016-08-03 06:40:10 följande:
Usher så tråkigt. Själv blödde jag i 2 veckors. Var då utomlands och började blöda min andra vecka och efter jag kom hem. Ringde och fick tid samma vecka och då gick jag in i vecka 7. Fick höra ett hjärta slå. Blev så chockad och började gråta i bilen. Ush för den oron. Får jag fråga vart du bor? Jag började med att ringa till barnmorskegruppem. Det är dit jag ville vara inskriven. Hon i telefon var underbar men sa att de inte har tid samma vecka men gav mig nr till några gynekologer som utför VUL. En av dem svarade och jag fick tid samma vecka. Beskrev hur det gått till och att jag gärna vill veta så man vet om man fått ett MF och kan gå vidare. Det var inga problem. Hoppas du får en tid innan helgen och får svar. Kram ????
"Det finns inte resurser till alla som går o tror att dom fått missfall" Det var ursäkten.. Jag ska avvakta några veckor o ta ett nytt test.. :(
Det kom helt plötsligt, som om nån pickat hål på en vattenballong mellan benen på mig... En stor blödning o sen inget mer...
Tack <3 Ska försätta ringa idag!