• Svar på tråden IVF med start i september 2016
  • Regnbågsdröm
    Sjöblomman skrev 2016-08-29 14:35:16 följande:
    Ah! Då förstår jag. Jag tänkte att det måste finnas en anledning.
    Jag styrs ju av blodprovet, så det blir lite annorlunda.
    Ja, det verkar funka olika på olika kliniker gällande det mesta känns det som Men tror RMC har rätt långa köer i jämförelse, upplever ofta att många reagerar på att man ibland blir nekad att börja en cykel. Då är ju det här systemet ändå rätt bra, att de kan planera lite för att undvika för många samtidigt. Hade det varit bestämt exakt hur länge alla skulle spraya, då hade jag förmodligen inte fått plats den här månaden tex.
  • Tatami
    Filli89 skrev 2016-08-29 12:32:10 följande:

Känns rätt så kört precis som mensen är på g in. Idag är dag 14 efter äp så väntar att den kommer idag. Hoppas Du får ditt efterlängtade pluss.

Aaww, men alltså ge inte upp innan du fått mens, men jag förstår hur du känner :( Tycker man pendlar mellan hopp och förtvivlan hela tiden :P Kram iaf
  • Tatami
    loppi skrev 2016-08-29 13:32:25 följande:

Inte lätt att veta. Gjorde plocket den 24e och insättning den 26e .. så jag antar att jag är på dag 4.  

Åhå, då är det nu i dagarna som ditt embryo kan fästa sig då! Hoppas det gör det och att allt känns bra :)
  • loppi
    Tatami skrev 2016-08-29 15:37:35 följande:
    Åhå, då är det nu i dagarna som ditt embryo kan fästa sig då! Hoppas det gör det och att allt känns bra :)
    Tack! Det har bökat lite i underredet. Men nu är det tyst. Sist började det blöda precis vid test dag. Har inget jättehopp, men visst vore det kul.
  • Juliii86

Jag har suttit och läst igenom allt ni har skrivit och jag vill bara skicka mina lycko piller till er alla som väntar på gravtest! Hoppas att det blir en stor fet plus till er alla samt att jag håller mina tummar och tår. Hejja hejja tjejer!

• Tatami
    Juliii86 skrev 2016-08-29 19:03:42 följande:

Jag har suttit och läst igenom allt ni har skrivit och jag vill bara skicka mina lycko piller till er alla som väntar på gravtest! Hoppas att det blir en stor fet plus till er alla samt att jag håller mina tummar och tår. Hejja hejja tjejer!

Tack! <3
  • Tatami
    Lee*** skrev 2016-08-29 19:29:16 följande:

Nu har jag på gång, första sprutan tagen:)

Wohoo! Grattis, visst känner man sig lite stolt? :)
Svar på tråden IVF med start i september 2016