• Akira Öken

IVF med start i september 2016

Tatami skrev 2016-10-25 15:55:03 följande:

Maximal otur... :( :( Fasen. Håller alla tummar för ägget ni fick ut iaf!!! Kram

Tack för tummar!
  • Akira Öken
    vinterbebis12 skrev 2016-10-25 19:38:14 följande:

Va tråkigt! Vad kan det bero på? Det kan vara guldägget som är kvar. Håller tummarna för det!

Tack för omtanke!

De ska gå igenom behandlingsplanen, prover och undersökningar för att se om de kan hitta anledningen till att äggen lossnade tidigare än planerat.
  • Akira Öken
    Filli89 skrev 2016-10-25 20:32:26 följande:

Neeej vad tråkigt. Är så ledsen för din skull Måste ha blivit jätte besviken. Men jah undrar ska de försöka befrukta de ägget då lr? Kan vara toppen ägg som leder till graviditet men tänker om d inte gör de har man förlorat hela försöket trots Att man kunnat göra om försöket o få fler till frysen? Hur som hoppas ja på de bästa <3

Tack Filli!

De ska befrukta ägget ändå. Vi får veta imorgon om befruktningen lyckats. I så fall får jag tillbaka det på torsdag.

Ifall detta försök helt misslyckas kommer det att strykas och vi får "börja om" med försök 1.
  • Akira Öken
    Tatami skrev 2016-10-25 21:39:06 följande:

Har inte trott mkt på mitt embryo denna gången. Har tjuvtestat några dagar, mest för att bekräfta att det är negativt. Orkade inte testa imorse. Kom hem och var kissnödig, tänkte jaja, kan likagärna testa.

Skrattar åt mig själv för att jag är så knäpp och tycker mig se ett streck efter nån minut, sådär om man tittar lite i ögonvrån. Sväljer skrattet när kag ser att det faktiskt ÄR ett streck.... jättesvagt, men ett streck!!!! 12 dagar efter befruktning. Sen började jag storböla, och nu känns allting helt overkligt.

Kommer nog ta ett par dagar för det att sjunka in. Jag är gravid!!! :D

Stort grattis! Vad underbart att höra!
  • Akira Öken
    Tatami skrev 2016-10-25 21:52:32 följande:

Alltså exakt sådär lät jag för 10 dagar sedan. Och nu har jag fått ett plus! Det kan hända dig med!

Hoppas på det!
  • Akira Öken
    Lee*** skrev 2016-10-25 22:00:56 följande:

[quote=77080125][quote-nick]Akira Öken skrev 2016-10-25 13:17:43 följande:[/quote-nick]

Tack för pepp hörrni! Jag läste här innan jag åkte imorse och det gjorde att det kändes lite bättre.

Jag är ledsen och besviken. Äggen hade redan lossnat och det fanns bara ett kvar. Händer tydligen inte ofta, tyckte läkaren sa ca 3-5 på över 1000. Klart vi hoppas på det ägg som ändå finns, men chansen minskar ju i lämföelse med om det funnits 10.

[/

Vad tråkigt:(. Hoppas verkligen att det är guldägget som är kvar

Hoppas också! (Lite)
  • Akira Öken

Känns som att det händer mycket för många av oss för närvarande. Både bra och mindre bra saker. Tacksam för att ni delar med er!

Ägget är befruktat och om det fortfarande ser bra ut imorgon får jag tillbaka det.

• Akira Öken
    hope88 skrev 2016-10-27 20:37:33 följande:

Woop woop!! Hade det delat sig fint? Lycka till nu, hoppas att detta är guldägget <3

Tack! Frågade aldrig om delningen, men de sa att det såg bra ut. De nämnde nåt om 35% chans.
Svar på tråden IVF med start i september 2016