• Akira Öken

IVF med start i september 2016

Tatami skrev 2016-10-27 23:29:54 följande:

Grattis till ditt lilla embryo! :D Nu får du ruva och vänta <3 Massa lycka till, håller tummarna för att det är ett guldägg du bär på nu!

Tack!
  • Akira Öken
    typjag skrev 2016-10-28 11:01:26 följande:

ååh håller tummarna! Imorgon är det min tur. om lilla isbjörn vill tinas upp..

Då ska jag hålla tummarna lite extra imorgon!
  • Akira Öken
    Tatami skrev 2016-10-28 15:42:44 följande:

Era resultat på 35-40 % är jättebra, det är nästan max av vad det går att få. Anledningen till att det inte är högre är att månganägg har kromosomfel och vissa kommer aldrig ens implantera sig pga det. Och ytterligare fler blir tidiga missfall, alltså tidiga som kan testdatum. Så ni har båda två fått riktigt bra ägg!!! :)

Tack för förklaring!
  • Akira Öken
    typjag skrev 2016-10-29 13:35:26 följande:

Åh tackar! Allt gick fint å nu är vår lille isbjörn på plats. 50 procents chans sa de pga att de va en blastis å den va fin. Hoppas hoppas

Tumme upp! :)
  • Akira Öken
    shrigley skrev 2016-11-02 03:32:31 följande:

Fan, jag vet inte om det är kört för mig nu. Kände massa symptom så sent som i måndags men sen dess - nada. Inget. Det är liksom helt dött. Lite pirr i brösten o där nere, men tror det snarare är Lutinus. Tog test nu inatt kl 0230 eftersom jag kände mig orolig i kroppen, och där var det inget vidare utslag. Är på RD 12 så det borde ju vara utslag även om det är en sticka (känslighet 25) eftersom jag fick positivt RD 9 o 10 med testa-tidigt-test (känslighet 10). Fan!

Visst är det två streck! :)
  • Akira Öken
    typjag skrev 2016-11-02 08:10:00 följande:

Nån som ruvar å vill prata symptom? RD 4 med blasto här och håller på att känna efter heeeeela tiden...

Jag är på dag RD 6 (? eller 5?). Vad känner du för symtom?
Svar på tråden IVF med start i september 2016