IVF med start i september 2016
Grattis till ditt lilla embryo! :D Nu får du ruva och vänta <3 Massa lycka till, håller tummarna för att det är ett guldägg du bär på nu!
Grattis till ditt lilla embryo! :D Nu får du ruva och vänta <3 Massa lycka till, håller tummarna för att det är ett guldägg du bär på nu!
ååh håller tummarna! Imorgon är det min tur. om lilla isbjörn vill tinas upp..
Era resultat på 35-40 % är jättebra, det är nästan max av vad det går att få. Anledningen till att det inte är högre är att månganägg har kromosomfel och vissa kommer aldrig ens implantera sig pga det. Och ytterligare fler blir tidiga missfall, alltså tidiga som kan testdatum. Så ni har båda två fått riktigt bra ägg!!! :)
Här är bebis i v 10+3, 3,7 cm liten ;) (om ni bilden kommer med:p)
Åh tackar! Allt gick fint å nu är vår lille isbjörn på plats. 50 procents chans sa de pga att de va en blastis å den va fin. Hoppas hoppas
Gjort ett försök i okt 2016
Testdag RD 9 (igår). Är det två streck..?
Fan, jag vet inte om det är kört för mig nu. Kände massa symptom så sent som i måndags men sen dess - nada. Inget. Det är liksom helt dött. Lite pirr i brösten o där nere, men tror det snarare är Lutinus. Tog test nu inatt kl 0230 eftersom jag kände mig orolig i kroppen, och där var det inget vidare utslag. Är på RD 12 så det borde ju vara utslag även om det är en sticka (känslighet 25) eftersom jag fick positivt RD 9 o 10 med testa-tidigt-test (känslighet 10). Fan!
Nån som ruvar å vill prata symptom? RD 4 med blasto här och håller på att känna efter heeeeela tiden...
Har testdag 12e, men kommer inte hålla mig tills dess. såklart. hehe