IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Härligt! Ruva på nu =)
Hm, kollade de om du hade vätska i buken?
Håll koll nu i helgen på om du går upp i vikt, magen svullnar mer (måtta om du kan), får väldigt ont, får kraftigt illamående/kräks eller får det tungt med andningen. I så fall får du åka in till gynakuten.
Jag fick tappas när jag började bli anfådd för minsta lilla. Har varit sjukskriven sen 3 dagar efter ET, hoppas kunna börja jobba igen på tisdag som planerat.
Hoppas du inte blir sämre <3
Nä han kollade inte om jag hade vätska i buken. :-/
Har nu beslutat mig för att kolla upp det imorgon på gyn- akut. Det kan väl inte vara riskfyllt att göra VUL så tidigt efter ET?
Tack för ditt svar :*)
Är det nån av er härute som betalar för sin försök ? Våra landstingsförsök är förbrukade; 4 inseminationer och en 1ivf.
Är det nån av er härute som betalar för sin försök ? Våra landstingsförsök är förbrukade; 4 inseminationer och en 1ivf.
Har aldrig förstått hur jobbigt det är att ruva förrän nu, är på rd5 med en blastocyst nu. Dagarna går så otroligt långsamt och det enda jag kan tänka på är att få komma lite närmare testdag!
Jag är fortfarande svullen och har ont och är nu 17 dagar efter ET. Andningen vart bra igen efter att de tömde buken på vätska. Anledningen till att jag har ont än är att tappa en på vätska inte botar överstimulering utan lindrar endast och har fått tillbaka lite vätska efter tappningen, men inte tillräckligt för att tömma. Ska tillbaka på måndag och se om det går åt rätt håll
Ja. Vi ska betala nu vårt fjärde försök.
Vi betalade för ett 3 pack
Ser att det är många som fått två embryon. Jag har blivit erbjuden att sätta tillbaka två nästa gång, om det nu skulle finnas två att sätta tillbaka. Pga min ålder (41). Men jag är osäker. Vet att 80-90 % av äggen är kassa vid min ålder och att sannolikheten att två tar sig är låg.
Men eftersom jag är ensamstående och måste räkna med att sköta allt själv även om jag såklart vill hitta en partner, så är jag lite rädd för tvillingar. Samtidigt är jag mer rädd för att det inte blir några barn. Svårt läge, hur tänkte ni som har fått två embryon runt detta?