• Svar på tråden IVF med start i september 2016
  • avin78
    Sjöblomman skrev 2016-09-16 17:12:36 följande:

Andra VUL idag. Blev lite besviken, hon såg inte så många äggblåsor som hon brukar, men tillräckligt många i alla fall. ÄP på tisdag och ET på torsdag med två stycken. Så nu hoppas jag att det ska gå vägen den här gången.

Ursäkta , vad menar du två stycken? Två ägg ska återlämnas ??
  • hope88
    Tiiffany skrev 2016-09-16 15:23:33 följande:

Jag kan tänka mig det, som från första början man försökte skaffa barn. Man tyckte plötsligt att man hade alla symptom :p Jag ska försöka att inte tänka på det för mycket. Tack snälla du, och grattis ännu en gång :) 

Precis:) Men denna gång får man en ärlig chans att lyckas! Hehe ja skengravid har man ju vart några gånger ;)

Tack så mycket :)
  • hope88

Andra VUL idag. Blev lite besviken, hon såg inte så många äggblåsor som hon brukar, men tillräckligt många i alla fall. ÄP på tisdag och ET på torsdag med två stycken. Så nu hoppas jag att det ska gå vägen den här gången.

Håller tummarna stenhårt för dig/er!!
  • Regnbågsdröm

Oh. Hur många ungefär? Som vi alltid säger, det behövs bara ett guldägg! Jag håller tummarna så för dig! Då får du ÄP före mig Vi ska tillbaka på andra VUL på måndag, så får nog senare i veckan sen. Håller alla tummar! Vi ska ju också få två om vi har det. Aldrig haft två som varit bra vid ET. Hoppas den här gången! Har ni fått två innan? Kram!!
  • Regnbågsdröm
    hope88 skrev 2016-09-16 14:58:38 följande:
    Då har ni en spännande tid framför er :) Ruvartiden är värst dock. Försök sysselsätta dig så gott du kan! Hoppas det går vägen nu :)
    Det där är så olika. Jag tycker ruvartiden är det absolut lättaste med hela processen. Fram till i slutet då förstås..
  • hope88
    Regnbågsdröm skrev 2016-09-16 18:32:26 följande:

Det där är så olika. Jag tycker ruvartiden är det absolut lättaste med hela processen. Fram till i slutet då förstås..

Åh jag har så dåligt tålamod så tycker det är så jobbigt ha ha ;) Men det är också spännande men också jobbigt. Så mycket som står på spel
  • Regnbågsdröm
    hope88 skrev 2016-09-16 19:09:11 följande:
    Åh jag har så dåligt tålamod så tycker det är så jobbigt ha ha ;) Men det är också spännande men också jobbigt. Så mycket som står på spel
    Ja gud ja. Hela livet står ju i princip på spel. Men det gör det ju hela processen. Jag tycker det är värre med ovissheten innan och att misslyckas då, allt som kan hända redan innan. Ruvandet är ändå liksom bara "vara". Ingen som kan komma och säga att något inte står rätt till.
  • Emmis84
    Regnbågsdröm skrev 2016-09-16 18:30:52 följande:

Oh. Hur många ungefär? Som vi alltid säger, det behövs bara ett guldägg! Jag håller tummarna så för dig! Då får du ÄP före mig Vi ska tillbaka på andra VUL på måndag, så får nog senare i veckan sen. Håller alla tummar! Vi ska ju också få två om vi har det. Aldrig haft två som varit bra vid ET. Hoppas den här gången! Har ni fått två innan? Kram!!

Två? :-O Jag visste inte ens det var möjligt Är det något dom frågar en om eller måste man själv vara på? Jag fick endast ett idag trots fyra andra som också hade utvecklat sig bra.
  • avin78
    Regnbågsdröm skrev 2016-09-16 18:30:52 följande:
    Vad menar ni ? Två ägg???
    Ska återlämnas två ägg? Kan man välja att återlämna två ägg på I sverige???
  • Sjöblomman
    avin78 skrev 2016-09-16 17:42:35 följande:
    Ursäkta , vad menar du två stycken? Två ägg ska återlämnas ??
    Ja. De sätter in två embryon.
Svar på tråden IVF med start i september 2016