IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Andra VUL idag. Blev lite besviken, hon såg inte så många äggblåsor som hon brukar, men tillräckligt många i alla fall. ÄP på tisdag och ET på torsdag med två stycken. Så nu hoppas jag att det ska gå vägen den här gången.
Jag kan tänka mig det, som från första början man försökte skaffa barn. Man tyckte plötsligt att man hade alla symptom :p Jag ska försöka att inte tänka på det för mycket. Tack snälla du, och grattis ännu en gång :)
Andra VUL idag. Blev lite besviken, hon såg inte så många äggblåsor som hon brukar, men tillräckligt många i alla fall. ÄP på tisdag och ET på torsdag med två stycken. Så nu hoppas jag att det ska gå vägen den här gången.
Det där är så olika. Jag tycker ruvartiden är det absolut lättaste med hela processen. Fram till i slutet då förstås..
Oh. Hur många ungefär? Som vi alltid säger, det behövs bara ett guldägg! Jag håller tummarna så för dig! Då får du ÄP före mig Vi ska tillbaka på andra VUL på måndag, så får nog senare i veckan sen. Håller alla tummar! Vi ska ju också få två om vi har det. Aldrig haft två som varit bra vid ET. Hoppas den här gången! Har ni fått två innan? Kram!!