IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Jag blir så nervös när ni pratar om att bli överstimulerad för sist jag tittade på äggblåsorna på allra första försöket så hade jag naturligt 16 blåsor på höger sida o 12 på vänster. Undrar om risken finns för mig att lätt bli överstimulerad
Jag blir så nervös när ni pratar om att bli överstimulerad för sist jag tittade på äggblåsorna på allra första försöket så hade jag naturligt 16 blåsor på höger sida o 12 på vänster. Undrar om risken finns för mig att lätt bli överstimulerad
Tack för ditt lugnande svar :) Jag ska börja spruta nästa vecka när mensen kommer, tror måndag blir första mensdag. Så antingen slutet av september eller början av oktober är det dags för ÄP
Vad skönt att det såg bra ut på ultraljudet Regnbågsdröm! Hoppas hoppas ni får ut bra ägg denna gång <3 Er tur nu!! Å skönt att polypen inte kommit tillbaka då är det fritt fram nu =)
Det är första IVF försöket :)
Tack vännen, för se fina orden! <3
Och grattis till er om jag inte redan sagt det. Så fint!
Andra VUL idag. Blev lite besviken, hon såg inte så många äggblåsor som hon brukar, men tillräckligt många i alla fall. ÄP på tisdag och ET på torsdag med två stycken. Så nu hoppas jag att det ska gå vägen den här gången.