gammelpysen skrev 2016-10-15 12:40:44 följande:
Ni som ruvar, hur är det med humöret? Jag har gått från kort stubin till ingen stubin alls senaste dagarna. Blir lätt arg, skäms något oerhört. Snäser mot mina närmaste.
Är så trött på dessa hormoner som rent ut sagt är åt skogen just nu...
RD 8 efter ET. Rätt säker på att det inte gick vägen vilket gör allt så mycket surare. Stressad över min ålder (35+) och kommande behandlingar, ser hur klockan tickar i ilfart för mig...
Jag känner igen mig, i fredags gick min temperament långt upp i huvudet att efteråt insåg jag hur arg jag blev och försökte tänka på något bra så gick det över. Ena stunden känner jag jätte ledsen eller så är jag hur glad som helst. Jag sa det till min man igår att det känns jätte jobbigt med alla hormoner man fick i sig och tänk då hur jag kommer vara när jag är gravid, haha.
Då är vi nästa lika i dagarna, du är två dagar före mig :) Den känslan får jag också att det inte har tagit sig och ena stunden försöker jag tänka att det är för tidigt att säga i förväg men ibland är det svårt att hålla hoppet uppe. Det kommer lösa sig för dig, jag håller alla mina tummar dig och alla andra. stor kram!