• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Mammatillenliten

Go kväll på er! Testmissbrukare som man är så testade jag ikväll igen. Är på äl+9, tycker mig ana ett streck men himla svårt att få med på bild....

• mariama
    Mammatillenliten skrev 2016-11-11 20:32:04 följande:

Go kväll på er! Testmissbrukare som man är så testade jag ikväll igen. Är på äl+9, tycker mig ana ett streck men himla svårt att få med på bild....

Anar också något, hoppas!! :)
  • FrökenE1985
    Mammatillenliten skrev 2016-11-11 20:32:04 följande:

Jag tycker minsann att jag anar ett streck. På båda bilderna.
  • Mammatillenliten
    mariama skrev 2016-11-11 20:39:51 följande:

Anar också något, hoppas!! :)

Ja det är ju just det att man anar något. Det är liksom inte helt blankt ;) får testa imorgon bitti. Då är det BIM-4. Så det borde synas något då om det är något!
  • Mammatillenliten
    FrökenE1985 skrev 2016-11-11 20:41:35 följande:

Jag tycker minsann att jag anar ett streck. På båda bilderna.

Ja eller hur... hoppas att det ökar tills imorgon! Då är jag på BIM-4 och har plussat då mina andra graviditeter... nervöst
  • mariama
    Mammatillenliten skrev 2016-11-11 20:46:17 följande:

Ja det är ju just det att man anar något. Det är liksom inte helt blankt ;) får testa imorgon bitti. Då är det BIM-4. Så det borde synas något då om det är något!

Mitt test senaste graviditeten såg också ut ungefär sådär äl+9! Syntes mer i verkligheten än på bild :) Men det blev starkare för varje dag sen också, så ja det syns säkert mer imorgon i så fall :)
  • FrökenE1985
    Mammatillenliten skrev 2016-11-11 20:47:30 följande:

Ja eller hur... hoppas att det ökar tills imorgon! Då är jag på BIM-4 och har plussat då mina andra graviditeter... nervöst

En annan är på bim+2 och har fortfarande inte fått annat än svaga skuggor på testen. Men jag känner i hela kroppen att det tagit sig.
  • Kåtisroinen
    josefinevm skrev 2016-11-11 19:45:29 följande:

Och där kom min mens, två dagar tidigare än jag trodde! Önskar er alla lycka till och grattis till er som plussat.

Jag hoppar över till decembergruppen! :)

Åh vad tråkigt! :( håller tummarna för att december är er månad <3
  • FrökenE1985

Slänger upp det här med.

Jag har öppnat mitt cb digital som visade "Inte gravid". Kommentarer som "det räknas inte", "man ska inte öppna" m.m. undanbedes.

Hur som helst. Övre bilden är från en vän som fick "gravid 1-2 veckor" de undre är mina från förmiddagen och eftermiddagen. Vad tror ni? Kan jag lägga frustrationen åt sidan?

Tänkte testa igen på söndag oavsett.

Svar på tråden BIM november 2016