• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • B B B

Jahapp.. BIM idag och inte någon mens i sikte.. Tog ett test som definitivt var negativt.. Bara att vänta in mensen och köra igång till nästa äl..

• Maria8989

Planerar 3:e

Har två flickor 8år & 5år

6:e försöket å tålamodet börja ta slut

Men igentligen ska man inte fundera så mkt på det

Men svårt låta bli. Började äta folsyra tillskott förra veckan.

Idag ägglossning :)

• Azerp

Kan ni hjälpa mig? Hur tolkar ni dessa? Negativa hela högen? Tror ni ÄL kommer eller har den varit?
  • LMT

Hej allihopa! Jag testade negativt BIM -6 medeldistans graviditetstest,någon som här som fått positivt så tidigt? Imorgon är BIM -4, ska jag testa eller vänta längre? Någon som provat graviditetstest från ABBLO? Mäter redan vid 5 mlU står det.

• Monsan
    LMT skrev 2016-11-11 18:09:39 följande:

Hej allihopa! Jag testade negativt BIM -6 medeldistans graviditetstest,någon som här som fått positivt så tidigt? Imorgon är BIM -4, ska jag testa eller vänta längre? Någon som provat graviditetstest från ABBLO? Mäter redan vid 5 mlU står det.

Jag har alltid testat positivt på bim-4 och aldrig tidigare.. många gånger har jag testet negativt på morgonen för att få positivt på kvällen.. har aldrig hört talas om ABBLO.. Denna gång ska jag vänta till bim-2 eftersom jag hade mf den 17 oktober och kommer bli så otroligt ledsen om det är negativt på bim-4...
  • Monsan
    Azerp skrev 2016-11-11 16:40:27 följande:

Kan ni hjälpa mig? Hur tolkar ni dessa? Negativa hela högen? Tror ni ÄL kommer eller har den varit?

Vad jag har hört så ska test strecket vara lika starkt som kontroll strecket för att vara positivt.. tror att positivt test inte är långt bort.. testa tidigt imorgon igen...
  • josefinevm

Och där kom min mens, två dagar tidigare än jag trodde! Önskar er alla lycka till och grattis till er som plussat.

Jag hoppar över till decembergruppen! :)

• Nykär15

ÄL verkar extremt försenad och dyker nog upp här trots allt...jag väntade mens igår men har haft ökande molvärk och testade äl-test igår och det var starkt, idag väldigt positivt! Fick akutsexa i morse och sen blir det sent idag med :)

Så hinner väl med en BIM i november trots allt, 25/11

(Och nej, inte gravid, kollat det med)

Sist hade jag äl på cd 21 och är nu på cd 28. Men åt östrogen fram till äl pga tidigare problem och läkaren sa att den kunde hämma äl...verkar iaf förskjutit den rejält.

• Nykär15

Kan tillägga, var på UL ca 5 dgr efter jag BORDE haft äl, men hade ej fått positivt på äl-tester, läkaren såg att jag inte hade släppt något.

Så kroppen bestämde väl sig ist för att göra ett försök nu då...

Mina cykler är inte i fas efter MA i juli....

• LMT
    Monsan skrev 2016-11-11 18:40:44 följande:

Jag har alltid testat positivt på bim-4 och aldrig tidigare.. många gånger har jag testet negativt på morgonen för att få positivt på kvällen.. har aldrig hört talas om ABBLO.. Denna gång ska jag vänta till bim-2 eftersom jag hade mf den 17 oktober och kommer bli så otroligt ledsen om det är negativt på bim-4...

Tråkigt att höra om missfallet :(. Vilket test brukar du använda?
Svar på tråden BIM november 2016