• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • Mammatillenliten
    mariama skrev 2016-11-11 20:59:54 följande:

Mitt test senaste graviditeten såg också ut ungefär sådär äl+9! Syntes mer i verkligheten än på bild :) Men det blev starkare för varje dag sen också, så ja det syns säkert mer imorgon i så fall :)

Men åh! Du ger mig ju lite hopp....
  • TheKlister1990

Åh nu har jag haft äggviteflytningar flytningar 4 dagar varav idag super mycket! Men inte ens en liten stegring på äl test :( kommer jag inte få nån äl eller?!

Nån som haft svin mycket ägglossningsflytningar och ändå INTE ägglossat?

• TheKlister1990
    FrökenE1985 skrev 2016-11-11 21:24:20 följande:

Slänger upp det här med.

Jag har öppnat mitt cb digital som visade "Inte gravid". Kommentarer som "det räknas inte", "man ska inte öppna" m.m. undanbedes.

Hur som helst. Övre bilden är från en vän som fick "gravid 1-2 veckor" de undre är mina från förmiddagen och eftermiddagen. Vad tror ni? Kan jag lägga frustrationen åt sidan?

Tänkte testa igen på söndag oavsett.

Jag ser tre streck iaf :)
  • FrökenE1985
    TheKlister1990 skrev 2016-11-11 21:37:17 följande:

Jag ser tre streck iaf :)

Ja men precis. Så på söndag borde ju linsen uppfatta dom med.
  • Nykär15
    TheKlister1990 skrev 2016-11-11 21:35:11 följande:

Åh nu har jag haft äggviteflytningar flytningar 4 dagar varav idag super mycket! Men inte ens en liten stegring på äl test :( kommer jag inte få nån äl eller?!

Nån som haft svin mycket ägglossningsflytningar och ändå INTE ägglossat?

Jag är tvärtom, ägglossar men har nästan aldrig flytningarna...
  • Monsan
    LMT skrev 2016-11-11 20:26:54 följande:

Tråkigt att höra om missfallet :(. Vilket test brukar du använda?

Jag brukar använda mig av testlagrets.. dom har alltid visat rätt.. :)
  • Monsan

Testade nyss på bim-5 och det va tok negativt... brukar alltid testa positivt på bim-4 så får jag inte positivt imorgon kväll är det nog kört..

• TheKlister1990
    Nykär15 skrev 2016-11-11 21:51:05 följande:

Jag är tvärtom, ägglossar men har nästan aldrig flytningarna...

Okej! Brukar du använda ältest?
Svar på tråden BIM november 2016