• Clefairy

BIM november 2016

Hejhej! Jag är ny som medlem här på familjeliv, men har följt tråden för BIM oktober på avstånd. Idag kom min mens, nästan en vecka försenad, så nästa BIM blir november! Är taggad på att försöka igen, trots att min sambo för tillfället bor i en annan stad så att det blir lite klurigt att pricka rätt. Men man gör så gott man kan!

Eftersom min mens var så himla sen vet jag inte riktigt vilket datum min nästa BIM är, från att alltid bruka ha en 28-dagarscykel hade jag denna månad 34 dagar. Men kring 8 november kanske jag kan hoppas att mensen inte dyker upp!

Nån som vill hänga på och diskutera symtom, förhoppningar, tester, temperaturer och allt möjligt annat? <3

BIM-lista:

Clefairy: 8/11, tredje försöket, första barnet

• Svar på tråden BIM november 2016
  • fruH92

God morgon allihopa! BIM+9 idag, tog ett test i morgonurin då jag igår kväll kände något som liknar träningsvärk från livmodern, men nej, ännu ett negativt test... Blir ju galen snart, gaaah!

• Mammatillenliten
    Tussilago6 skrev 2016-11-10 22:03:26 följande:

Samma här, äl +8, negativt test, molvärk... Enda jag har att tillägg är en väldigt gasig mage, usch! Men det kan ju va nåt annat...

Äl+8 är ju tidigt att plussa på också. Men vill ju bara ha det där plusset mer än något annat. Testade imorse. Såg en skugga, men det är väl just vad det är också :/
  • FrökenE1985

Bim +2 idag och ingen mens. "Skuggor" på test. Har bara ett digitalt kvar så ska köpa nytt idag innan jag "slösar". Detta är försök #5 och hoppas verkligen det börjat gro en liten plutt där inne.

• Tussilago6
    Mammatillenliten skrev 2016-11-11 07:44:42 följande:

Äl+8 är ju tidigt att plussa på också. Men vill ju bara ha det där plusset mer än något annat. Testade imorse. Såg en skugga, men det är väl just vad det är också :/

Javisst är det det, men sååå svårt att hålla sig från att testa. Jag tyckte också att jag fick en skugga på testet imorse, säkert bara önsketänkande!!
  • Marie357

Jag skriver mer så här.. Dag 27 och jag fick älvärk på dag 15..

Lite ömhet och drag i tjejmagen, svullen och gasig söndag - tisdag, sedan ömhet i brösten sedan i onsdags och illamående sedan igår. När jag nu vaknade i morse mådde jag jätteilla och kände mig kallsvettig så tänkte jag går och testar..

TOKBLANKT!

Nu väntar jag in mensen, men kommer den inte innan nästa helg så blir det en nytt testa då..

nouw.com/denöppnakampen
  • Lady K
    MrsMS skrev 2016-11-10 19:38:28 följande:

Jag har bim typ 22/11... har ingen exakt koll på äl utan det va typ igår. Har aldrig nånsin fått ett positivt äl-trst, inte innan första barnet heller. Så jag vet ungefär när det är och myser därefter. Det här är andra försöket med andra barnet. Men den hör väntan mellan äl och bim är ju helt värdelös...

Jamen då ligger vi ju ganska lika! Kul att följas åt. Håller med om att väntan är värdelös...Man hoppas och letar symptom varje gång. Håller tummarna för att vi får plus!
  • Heineken86

Idag kom mensen, på cykeldag 41. Känns så klart tråkigt, men känns samtidigt helt okej. Kanske stabiliseras kroppen lite mer nu så nästa cykel blir mer normal.

Håller tummarna för alla er andra.

• Lilltiger84
    anonymis3ns skrev 2016-11-10 15:24:46 följande:

Bim 13/11, fick dock ljusrosa/beiga flytningar nu när jag var på toa. Antar att det är kört, det som är konstigt är att jag brukar dock få blod direkt vid mens alternativt mer bruna flytningar och inte rosa. Någon med erfarenhet? Finns det fortfarande ett litet hopp om att jag kan vara gravid?

Vad många det verkar vara som har BIM i helgen och som har fått en ljusrosa flytning 3-4 dagar före beräknad mens. Ska bli spännande att se vad resultatet för oss blir.. Glad
  • marretiin

Jaha då verkar d som att mensen kom och 5 dagar för tidigt.
    Har tydligen dragit på mig PMS på äldre dar. Det har jag aldrig haft förut.
    Bara o vara beredd på att varje månad kommer vara med illamående, snurrig i huvudet o söt-. o saltsug. Bättre lycka nästa gång och tur vi tycker om att öva varje dag Skrattande
    Lycka till alla ni andra och grattis till er som fått plus!

• pimpim78

Precis hemkommen från insemination på sophia hemmet.
    Tog min ovitrelle spruta i onsdags kväll kl 20:30 och ägget hade inte släppt ännu såg hon på vul. KÄnner mit lite orolig över detta men hon sa att det var normalt.
    NÅgon med erfarenhet här ?
    Hur har det sett ut för er vid insemination ?
    Hoppas på många plus nu !!!!

Svar på tråden BIM november 2016