BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Ni som är över vecka 10, ska ni göra "baking soda test"? Googla om ni vill veta vad det är!
Gjorde det idag och det blev bara lite skum på toppen, inga bubblor eller pyste inte. Ska prova imorgon igen. Alltså "ska det bli" flickor.
Tar det med en nypa salt såklart, men det har stämt för många och alltid kul att spekulera!
Ni som är över vecka 10, ska ni göra "baking soda test"? Googla om ni vill veta vad det är!
Gjorde det idag och det blev bara lite skum på toppen, inga bubblor eller pyste inte. Ska prova imorgon igen. Alltså "ska det bli" flickor.
Tar det med en nypa salt såklart, men det har stämt för många och alltid kul att spekulera!
Jag är i v 11+3 :)
Nu tycker jag veckorna rullar på lite snabbare än i början :) fram till 8+0 var det såå segt tyckte jag.
Visst är det skönt Att må bra igen, och nu vet alla runt oss med så det är skönt.
Hade ni barn sen innan?
Det måste jag kolla upp, har aldrig hört talas om faktiskt! Men är bara i vecka 9, så får vänta ett par veckor..
Är helt övertygad om att det är en pojk därinne! Om 6 veckor får jag veta säkert!!
Åh då är vi inte så långt ifrån varandra ändå:)
Ja, på senaste tiden har det verkligen gått fort. Det är jag tacksam över! Vill bara spola fram tiden till rul så jag får veta könet. Dör av nyfikenhet haha:D
Det här är första barnet för oss. Visst har du barn sen innan eller misstar jag mig?
Dessutom vi får tävla om vem som föder först jag får inte gå längre än v 40+0 pga diabetesen det blir datum 29 juli tror jag. Det där fastslår dom ju i vecka 18.
Fler än jag som bara måste veta könet vid rutin ul ? Vad skoj vi kommer ha i forumet...massa skvaller
Grattis, vad skönt att du fått se allting se så bra ut idag.