BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Fler än jag som bara måste veta könet vid rutin ul ? Vad skoj vi kommer ha i forumet...massa skvaller
Fler än jag som bara måste veta könet vid rutin ul ? Vad skoj vi kommer ha i forumet...massa skvaller
Varför om 6 veckor? Ska du göra ultraljud i vecka 15?:) kan man se könet då? Haha jag vet ingenting...:)
Vill sååå gärna veta! Gick inte att se tydligt med dottern men lite pga det så var vi inställda på en flicka. Hade ju varit skoj med en pojke nu, men känns som flicka...
men hoppas på pojke, hihi ;)
Längtar tills man kan shoppa kläder till barnet tillsammans med blivande storasystern !
Ni som är över vecka 10, ska ni göra "baking soda test"? Googla om ni vill veta vad det är!
Gjorde det idag och det blev bara lite skum på toppen, inga bubblor eller pyste inte. Ska prova imorgon igen. Alltså "ska det bli" flickor.
Tar det med en nypa salt såklart, men det har stämt för många och alltid kul att spekulera!
I onsdags var jag på mitt andra möte hos BM och fick kissa på en sticka för glykos test. Det såg inte bra ut. Fick även ta blodprov som inte heller va bra. Hade visserligen ätit en bulle innan (svårt att få i mig något alls fortfarande) så det kan påverka men jag är så orolig.
Har tidigare haft ätstörningar och senare år har jag ätit mer chips och godis än man ska. Blir så arg på mig själv att jag inte tagit diabetes och sånt på mer allvar. Man tror liksom inte att det ska hända en själv. Att man inte är i riskzonen.
Har inte ätit så mycket godis sen jag vart gravid eftersom jag helt tappat lusten till allt som går att äta och nu blir det definitivt inget mer sånt men skadan kanske redan är skedd.
Känner mig dålig...
På måndag ska jag göra ett sånt där test på vårdcentralen och på tisdag får jag förmodligen veta domen.
Håll tummarna för mig att jag får en andra chans!