• Svar på tråden BF JULI 2017
  • GrönaDruvan
    Beebii skrev 2016-11-15 16:03:33 följande:
    Min blödning har avtagit! Ingenting idag så då tror jag inte på mf denna gång! Alla gravidsymptom är dock kvar!

Du kan väl alltid boka vul på privat klinik? Jag tänkte görs det men nu vill jag avvakta ngr veckor till isf!
    Det är privat jag bokat, men tidigast efter 8 fulla veckor får man komma in...
  • linneaa95
    happylife skrev 2016-11-15 16:16:24 följande:

Tips till er oroliga med rosa flytningar/blödningar, boka privat vul.

Jag gjorde det i Sthlm, 600:- klart värt! Från v 6+4 har jag kunnat se hjärtslag.

Man får tjata lite för dom vill helst efter 8 fulla veckor,

Men www.vasamamma.se kan man boka direkt på nätet!

Jag ska dit på torsdag, dom vet inte vilken vecka jag är. Så de ska nog gå bra att ta ett ultraljud
  • nr 3

Vilka symtomer har ni ?

Jag är i V5 (4+2)

Jag är yr, mår tjuvens, "bullrig" i magen, svullen och väldigt trött ...ännu samtidigt konstigt att jag inte känner mer :/

• Beebii
    GrönaDruvan skrev 2016-11-15 16:49:34 följande:

Det är privat jag bokat, men tidigast efter 8 fulla veckor får man komma in...

Provat en annan klinik isf om du kan. Sist när mitt mf började ringde jag en privat klinik för vul då var jag i v6-7.
  • Minasalomonsson

Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?

fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!
  • Minasalomonsson

Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?

fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!

• GrönaDruvan
    Minasalomonsson skrev 2016-11-15 18:48:00 följande:

Jag kan absolut se ett streck, MEN vänta någon dag och gör ett nytt, för det är för svagt för att vara säker! Håller tummarna!
  • Johanna_Nr3
    happylife skrev 2016-11-15 16:16:24 följande:

Tips till er oroliga med rosa flytningar/blödningar, boka privat vul.

Jag gjorde det i Sthlm, 600:- klart värt! Från v 6+4 har jag kunnat se hjärtslag.

Man får tjata lite för dom vill helst efter 8 fulla veckor,

Men www.vasamamma.se kan man boka direkt på nätet!

Fast risken finns ju då att man inte ser något hjärta och då blir man ledsen och orolig men så kanske allt är bra men det var för tidigt för VUL!
    Det är inte lätt detta med allt som händer i tidig graviditet...
  • happylife
    Johanna_Nr3 skrev 2016-11-15 19:30:40 följande:

Fast risken finns ju då att man inte ser något hjärta och då blir man ledsen och orolig men så kanske allt är bra men det var för tidigt för VUL!

Det är inte lätt detta med allt som händer i tidig graviditet...

Jag ville bara vara snäll och tipsa de som verkligen vill göra tidigt vul..

Självklart ska man inte gå alldeles för tidigt.

Från v 6+ kan man mest troligt se hjärta.
  • Ise

Hej! Jag hoppar gärna in här plussade idag! :D bf 22 juli.

Svar på tråden BF JULI 2017