BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Hej! Jag hoppar gärna in här plussade idag! :D bf 22 juli.
Grattis! Skoj med någon med samma datum som mig :D
Jaa! :) kul! Jag har lite svårt att ta in att jag är gravid. :D har kört lite sådär halvt oskyddat en tid men just denna månad var jag och min sambo på "romantisk weekend" och lyckades tajma den helgen med äl ;)
Spot on så att säga.kör NC som preventivmedel och har haft så hög temp sen dess, började ana att det var något då jag efter bim fortfarande har hög temp. Och javisst :) solklart pluss idag :)
Är lite orolig då jag fick ett tidigt missfall i våras, men hade tänkt göra abort då för det var ingen bra tidpunkt i mitt liv för ett till barn... så på ett vis är det skönt att kroppen löste det på något sätt. :(
Har två barn sedan innan, så det känna väldigt pirrigt! Samtidigt som jag känner mig sååå mycket coolare och lugnare nu den här gången :)
Det kommer gå jätte bra :). Jag väntar mitt nr 4 , inte alls planerat och är också jätte orolig . Men jag tänker på något sätt att man får inte mer än vad man klarar av :)
Kul med fler som har fler barn! Vi är lite pirriga över hur vi ska gå ihop allt det praktiska med 3 barn men allt löser sig antar jag :)
Mina är födda 2012 och 2015. Ganska exakt tre år mellan och med denna blir det bara två år.
Vilka symtomer har ni ?
Jag är i V5 (4+2)
Jag är yr, mår tjuvens, "bullrig" i magen, svullen och väldigt trött ...ännu samtidigt konstigt att jag inte känner mer :/
Jag har faktiskt inga symptom alls egentligen. Inga ömma bröst, ingen mensvärk, inget illamående. Det enda är att det har "ilat" i livmodertappen sen typ en vecka efter äl. Är täppt i nästan men det beror på att jag är förskyld.
Kul med fler som har fler barn! Vi är lite pirriga över hur vi ska gå ihop allt det praktiska med 3 barn men allt löser sig antar jag :)
Mina är födda 2012 och 2015. Ganska exakt tre år mellan och med denna blir det bara två år.
Snälla kan någon hjälpa mig och tyda de! Jag och min sambo kan se ett streck kan ni?
fick missfall för drygt en månade sen och har gjort test och ultra ljud som visat negativ men nu ser vi ett plus!