BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Jag har svullnat något extremt. Kan inte dölja det alls. Någon mer med stor mage tidigt?
Har alltid blivit stor snabbt även om det inte är bebisen ännu.
Åh, jag håller tummarna att allt är som det ska nästa torsdag! Jag har också hört om tjejer som blir tillbakaflyttade flera veckor fast de säger att det i princip skulle vara omöjligt att de blev gravida då, och sen på RUL:et blir de framflyttade igen.
Så det kan säkert vara som hon sa; att en del är lite sega i starten.. <3
Jag har svullnat något extremt. Kan inte dölja det alls. Någon mer med stor mage tidigt?
Är i vecka 6+3 nu och min mage svullnar enormt efter jag ätit (enormt för o vara min mage då) haha. Och brösten bara växer och växer, undrar var det hela slutar ????
Åh vilka fina små magar ni har, känner verkligen igen mig! Tycker alla på jobbet stirrar på min mage trots bylsiga tröjor, haha.. Här är min (är också i v 6+3) och kan tillägga att jag i vanliga fall är helt platt så den känns enorm för mig!
Försöker få ett vul då jag har sån oregelbunden mens, fått två missfall och att sonen blev flyttad tillbaka 24 dagar på rul. Men varför ska det vara så svårt att få tid?! Mår bara dåligt av att inte veta i vilken vecka jag är i, bm sa bara att jag förmodligen inte får något vul att jag får vänta på rul och bli flyttad igen.. men det är ju psykiskt påfrestande! Gaaaaaaah.... någon som vet någon privat klinik i Västerås som gör vul?
Idag är det ingen bra dag för mig.
Har mått rätt bra några dagar och tänkte därför prova om jag kunde klara mig utan lergigan, det gör jag inte. Kräkts hela dagen, fick i mig en lergigan som jag kräktes upp och har sedan inte fått i mig varken vätska eller näring. Hoppas få i mig en tablett till kvällen så jag får ordning på det hela igen.
Ang mage så har min bärjat visa sig. Är i v.9 med tredje barnet och livmodern syns tydligt när jag ligger ner
Är i vecka 6+3 nu och min mage svullnar enormt efter jag ätit (enormt för o vara min mage då) haha. Och brösten bara växer och växer, undrar var det hela slutar ????
Åh vilka fina små magar ni har, känner verkligen igen mig! Tycker alla på jobbet stirrar på min mage trots bylsiga tröjor, haha.. Här är min (är också i v 6+3) och kan tillägga att jag i vanliga fall är helt platt så den känns enorm för mig!