• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • mariama

Om ni som inte redan är med i vår hemliga Facebookgrupp vill bli det, skicka ett PM till mig!! :)

• Bunnie

Grattis till alla blivande mammor! Har bf 30/8 om allting går bra ????

Blir vårat första barn, är 23 år och bor i Jönköping.

• LunaTone

Hej på er. Jag och min sambo bestämde att vi skulle börja försöka nu i december, men räknade kallt med att det skulle ta ett tag. Det gjorde det alltså inte och idag visade sig ett supertydligt plus direkt. Det känns helt overkligt, men roligt (och läskigt). Vi vill båda ha barn, men har inte känt någon superstor barnlängtan, mer att nu är det nog dags. Nu gäller det bara att förstå vad som händer och självklart att hoppas att allt kommer gå bra. Enligt Natural cycles är BF 5/9 2017.

• Emlin

Hej! Jag fick gravid 1-2 v på juldagen! Det var då ÄL+14. Hade haft en del svaga streck/pluss innan men negativt på digitala på julaftonsmorgon. Men vi fick alltså en fin juldagspresent. Detta var vårt femte försök på första barnet. Jag är 33 år och min sambo 40 år. Vi har varit tillsammans i ca 6 år. Vi bor i Uppsala.

• Rattafjong

Plussade idag, v 3+4. Tredje barnet, första försöket. Tror kroppen var sugen på en sista ???? Bf 8/9

• mariama

Välkomna hit! :) finns även en facebookgrupp för er som är intresserade :)

• Emlin
    mariama skrev 2016-12-28 12:03:22 följande:

Välkomna hit! :) finns även en facebookgrupp för er som är intresserade :)

Kul! Hur hittar jag dit?
  • Rattafjong
    Emlin skrev 2016-12-27 21:18:31 följande:

Hej! Jag fick gravid 1-2 v på juldagen! Det var då ÄL+14. Hade haft en del svaga streck/pluss innan men negativt på digitala på julaftonsmorgon. Men vi fick alltså en fin juldagspresent. Detta var vårt femte försök på första barnet. Jag är 33 år och min sambo 40 år. Vi har varit tillsammans i ca 6 år. Vi bor i Uppsala.

Blev också gravid på femte försöket med mitt första barn. Tjoho!
  • mariama
    Emlin skrev 2016-12-28 15:56:10 följande:

Kul! Hur hittar jag dit?

Den är hemlig så man måste bli inbjuden! Skicka din mail till mig i ett PM så bjuder jag in dig :)
Svar på tråden BF september 2017