• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • annelie75
    annelie75 skrev 2017-01-02 11:43:01 följande:

Hej allihop! Grattis till era plus!! ? Är åxå gärna med! plussade förra v. Bf 6/9 om denna håller sig kvar! Fick en flicka 31/7-14 efter det 4 missfall -15

4e gick jag till v 14 och fick en stor blödning g och fick skrapas. Efter det plussade jag o april-16 men gick bara en v o missfall. Så nu äntligen gravid igen! Hoppas hoppas hoppas!!

• Farmerlip

Hej!

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen. ?

Har Bf 1/9 om mina uträkningar är rätt.

Har ett barn som är född 6/9 -12, så jag håller tummarna att de får varsin födelsedag.

• lindgrenmaria91

Kul att vi blir fler!

Ni kan skicka PM till mig också om ni vill komma med i den hemliga facebook-gruppen. :) så försöker vi lägga till er så fort som möjligt!

• Nummer3sommaren2012

Lämnar tyvärr er..Verkar ha fått missfall...Blöder mycket och har jäkligt ont.... Stort lycka till ni andra

• LindaM

Är också gärna med, väntar familjens 8:e barn, bf 7 september.
    Är gärna med i fb grupp om den är hemlig så ingen ser:)

• tomtemorifjällen

Hejhej jag hoppar in här,

jag plussade på nyårsafton och har börjat förstå att det är något som växer efter att ha "dubbelkollat" med två positiva tester sen i lördags...

Så sjukt roligt! Blev lite paff efter att man har smält att det kan ta över ett år att bli gravid, speciellt efter p-piller, men blev till på första försöket :D

Hoppas bara att det håller sig!

Jag är också jätte gärna med i fb gruppen om den e hemlig!

Vad roligt att de e så många som plussat! Och grattis!!

• lindgrenmaria91

Gruppen är hemlig, så ingen ser att ni är med i den!

Skicka pm med ert hela namn, hur er profilbild ser ut så lägger jag till er :)

• prettybeatp

Hej och grattis alla! :)
    Jag plussade på stickan igår, och har dubbelkollat även idag.. och det stämmer! Jag och min man väntar vårt första barn :)

Efter uträkningar är BF 4/9, allt känns väldigt spännande och roligt.
    Jag vill gärna med bli medlem i FB-gruppen, så att jag kan följa er och även ställa alla mina dumma frågor ;)
    /Jannica

• Mediamamman

Tog ett test på nyårsafton och ja, det är en liten hoppsan! Min sambo är inte sugen alls på en till som han känner just nu så det är väldigt mycket trassel i hjärnan hos mig just nu. Men i grund och botten är han bara orolig över pengar, att fördela uppmärksamheten till tre barn osv. Vi är uppe hos hans föräldrar i norrland också så vi har knappt tid att prata för vi far runt och hälsar på diverse släktingar hela dagarna. Men på fredag åker vi hem igen. 

Sen vet jag inte hur långt gången jag är då min mens varit super konstig de senaste två månaderna. Så om det berott på graviditet eller ej vette katten. Men baserat på senaste mensen så är jag i 4+6 idag i alla fall. Tog som sagt strecket på nyårsafton och då var mensen 3 dagar sen, strecket ploppade fram på en gång.

Social media influencer, småbarnsförälder och företagare
Svar på tråden BF september 2017