• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • Jecce

Jag och sambon plussade igår ???? enligt beräkningarna, som är väldigt trovärdiga då vi gjordd insemination i uppsala är BF 8 september ????

• Wilma000

Hej. Hoppar in här. Bf 3 september, andra barnet. :) skickar pm till dej mariama så jag får komma med i fb gruppen. :)

• Rattafjong

Eh, jag visar mig vara lite trög och hittar inte hur man skickar PM... hur gör jag? Vill vara med på fejjan.

• mariama
    Rattafjong skrev 2016-12-29 19:10:30 följande:

Eh, jag visar mig vara lite trög och hittar inte hur man skickar PM... hur gör jag? Vill vara med på fejjan.

Haha vet knappt själv, men testade nu! gå in på min profil och klicka på knappen Nytt meddelande :)
  • Cels1us

Jag är gärna med :) jag skickar pm. Gravid med 2a barnet i vecka 6. BF 31/8 eller 1/9 men gick över 2 veckor med första så blir nog september :)

• jagjo

Fick ett svagt streck på teststickan igår morse (4 dagar innan beräknad mens), och sen efter det drog det igång ordentligt i magen med molvärk och små krampande rörelse. Så om jag inte trott på stickan så hade jag definitivt trott på hur det känns i magen då jag haft molvärk sen nån dag innan julafton.

• Plaztiq
    mariama skrev 2016-12-29 19:54:08 följande:

Haha vet knappt själv, men testade nu! gå in på min profil och klicka på knappen Nytt meddelande :)

Har skickat meddelande till dig:)
  • Mamma91a
    mariama skrev 2016-12-27 19:08:05 följande:

Om ni som inte redan är med i vår hemliga Facebookgrupp vill bli det, skicka ett PM till mig!! :)

Jag har skickat PM :)
  • Molly2012

Jag plussade också på julafton, kunde inte önskat mig en bättre julklapp!

Jag är 23 år och har varit tillsammans med sambon i 8 år. Om allt går som det ska så blir detta vårat första barn. Var hos BM på första besöket igår. Är idag i v.5 med BF 1/9. Går gärna med i eran fb-grupp :)

Svar på tråden BF september 2017