• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • mizzlizz

Hej.

Jag har bf 2a sept.

Plussade starkt på äl +9 dagar. Fick dock en blödning bim +2 men testen visar starkt + idag och inge mer blödning än just den dagen. (5 dagar sen blödning)

Ska väl dubbelkolla med mvc men känner mig gravid. Symtomen är starka.

Om allt går vägen blir detta nr 6 i skaran :)

• Nummer3sommaren2012

Ansluter mig till tråden..Har plussat i dag.BF bör bli den 6 september..Väntar mitt 5:e barn 

• Flirpendirp

Jag har gjort fem tester som visst positivt nu tre dagar i rad och börjar inse att jag nog är gravid igen. Är gärna med i gruppen :)

• josefiina

Kul att få följas åt!:)

Efter nära 1,5 års längtan och försök plussade vi igår. Detta månaden efter att en utredning konstaterat att vi båda är friska. Jag har varit skeptisk till hur mycket psyket kan blocka en men nu ifrågasätter jag faktiskt mig själv.

Hursomhelst! Lyckligare än lyckligast!

Sista mens 26nov

ÄL 9-10dec

BF 3 sep

• SabinaNatacha

Kanske ska ge lite mer info. ;) Både jag och pappan är 27 år och vi har två pojkar som är 5,5 och snart 4 år. Vi bor i Västerås. Är i v 4+1 Har bf 10/9. Jag mår jätte illa mest om kvällar/nätter, spänner och bränner ordentligt i brösten.

Har skickat meddelande om att gå med i fb gruppen. :)

• Frubrauer

Hej!

Hänger på här. Plussade igår och blir väl beräknad någon gång i början/mitten av september. Har en tjej på 3 år!

Hade intensivt illamående förra gången så nu går jag mest runt och känner efter och förväntar mig kaos. Har redan fått ondansetron utskrivet, så jag hoppas det kommer hjälpa mig. Har en allvarlig autoimmun blodsjukdom och klassas som högriskgraviditet, så mitt första VUL blir nästa vecka.

Ska bli spännande att följa alla!

• Kolan91

Hej på er alla blivande mammor! Jag plussade den 22/12 och beräknad födsel 30/8 men räknar med att det kan bli september. Jag är 25 år och bor i norra delen av Stockholm.

Jag går gärna med i gruppen på bf också så snackas vi där. :)

Den 12/1 har jag vul inbokat så spänd och nervös då jag drabbades av ett ma i juni men hoppas att det är en frisk graviditet denna gång.

• annelie75

Hej allihop! Grattis till era plus!! ? Är åxå gärna med! ???????? plussade förra v. Bf 6/9 om denna håller sig kvar! Fick en flicka 31/7-14 efter det 4 missfall -15

4e gick jag till v 14 och fick en stor blödning g och fick skrapas. Efter det plussade jag o april-16 men gick bara en v o missfall. Så nu äntligen gravid igen! ????????Hoppas hoppas hoppas!!

Svar på tråden BF september 2017