BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Åhhh! Jag måste bara berätta en rolig sak som fått mig på toppenhumör hela dagen!
Imorse tyckte jag att det gjorde så ont i bröstvårtorna och av någon anledning så klämde jag till och ut kom råmjölk!! Tvingade sambon att smaka haha!! Så himla kul!!! Nu kan jag checka av det från listan liksom:D
Oj vad tiden flyger förbi nu! Känner den lille så väl nu o ibland sparkar den så hårt så jag liksom hoppar till .
Börjat känna av "växtvärk" mer den här veckan o magen är lite knasig igen ihop med halsbränna då o då.
I helgen är d dax o köpa lite mammakläder då nu alla tröjor o byxor börjar bli väldigt små .
Underbart att känna bebisen hela tiden och längtar verkligen till RUL den 28e.
Haha min mamma berättade förra veckan att mik morfar tydligen var tvilling o sa att jag kanske väntar två eftersom jag känner det så väl men jag skulle bli väldigt förvånad om det var så :-P.
Annars tycker jag att min mage e ganska liten så förstår inte alls hur vissa kan säga att ojoj vad tjock du blitt.
För övrigt slutade jag på mitt jobb i fredags. Fick ett erbjudande om att gå hem med full betalning i ett år så d tog jag. Ville därifrån ändå.
Det innebär att sambon kommer kunna vara hemma med mig o bebis första tre månaderna o d ska bli så underbart
Oj vad tiden flyger förbi nu! Känner den lille så väl nu o ibland sparkar den så hårt så jag liksom hoppar till .
Börjat känna av "växtvärk" mer den här veckan o magen är lite knasig igen ihop med halsbränna då o då.
I helgen är d dax o köpa lite mammakläder då nu alla tröjor o byxor börjar bli väldigt små .
Haha min mamma berättade förra veckan att mik morfar tydligen var tvilling o sa att jag kanske väntar två eftersom jag känner det så väl men jag skulle bli väldigt förvånad om det var så :-P.
Annars tycker jag att min mage e ganska liten så förstår inte alls hur vissa kan säga att ojoj vad tjock du blitt.
För övrigt slutade jag på mitt jobb i fredags. Fick ett erbjudande om att gå hem med full betalning i ett år så d tog jag. Ville därifrån ändå.
Det innebär att sambon kommer kunna vara hemma med mig o bebis första tre månaderna o d ska bli så underbart
Okej vad skönt att der gick smidigt! Måste kännas konstigt att komma dit och redan ha gjort allt man ska ha gjort ;) alltså fött redan:)
Här är en till som går in i v22 imorrn ;) tiden går ganska fort och den här veckan är vi i Tandådalen. När vi kommer hem är den veckan också nästan slut ;) jag velade skitmkt kring att hyra utrustning eller inte och när jag såg kön för uthyrning så bestämde jag mig att det fick räcka med längskidor. Köpte utrustning till sonen förra året och Maken köade nog typ 90 minuter och jag satt bredvid och tittade.
Aptiten går upp och ner. Igår var jag jättehungrig men vaknade av att jag var proppmätt inatt. Sötsaker vill jag fortfarande inte ha.
Inatt och när väckarklockan var också bebis vaken och rörde sig en hel del. :)
Igår åkte jag klassisk åkning i ca 1h i ett härligt vinterlandskap. Sen matade jag mig i soffan med ont i svank och ljumskar som är bättre nu. Frös i svanken först så delar av det onda berodde nog på det. Idag ska jag prova ett 11km spår. Tar fika med mig och det finns flera vindskydd samt café på vägen så jag kan ta god tid på mig. Enda chansen att ta 11km idag för sen behöver jag ta det lugnt innan tjejvasan. Får bli nåt kort på torsdag bara. Sååå vackert med vinterlandskap :) förstår inte riktigt hur 30km ska funka men jag är en envis person så på nåt vis ska det gå!
Hahah det har jag också lyckats med :D blev super glad då jag varit rädd att jag inte ska kunna amma (gjort bröstlyft.. läkaren sa 50% pga avskurna gångar) men jippi får ca 5-6 gångar på vårtorna.. och det räcker för att kunna amma.. så nu ska jag verkligen försöka.