BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Å a mysigt det låter med buffar så tydligt! Längtar då det bar gnuggar lite snabbt här sen ingenting. Går inte att känna utanpå än heller. Måste komma ihåg att fråga om moderkakan ligger i vägen imorgon på RUL.
Wow vilken dröm att få vara hemma 1 år med betalning och sen ha alla mamma dagarna kvar! Men antar att du kanske är arbetslös efter ledigheten istället?
Växtvärk har jag här med och ett stort problem är att jag inte kan äta ordentligt längre.... magsäcken har som krympt känns det som. Blir mätt direkt på bara någon liten smakbit :-/
Hur har ni andra med aptiten?
Åh så roligt! Haha, tyckte det såg så himla roligt ut.
Har du haft problem med amningen innan? Jag är rädd att jag ska få problem med det sen när bebisen kommer... har ju hört att det kan vara svårt att komma igång i början.
Åh så roligt! Haha, tyckte det såg så himla roligt ut.
Har du haft problem med amningen innan? Jag är rädd att jag ska få problem med det sen när bebisen kommer... har ju hört att det kan vara svårt att komma igång i början.
Å a mysigt det låter med buffar så tydligt! Längtar då det bar gnuggar lite snabbt här sen ingenting. Går inte att känna utanpå än heller. Måste komma ihåg att fråga om moderkakan ligger i vägen imorgon på RUL.
Wow vilken dröm att få vara hemma 1 år med betalning och sen ha alla mamma dagarna kvar! Men antar att du kanske är arbetslös efter ledigheten istället?
Växtvärk har jag här med och ett stort problem är att jag inte kan äta ordentligt längre.... magsäcken har som krympt känns det som. Blir mätt direkt på bara någon liten smakbit :-/
Hur har ni andra med aptiten?
Nu börjar man bli ganska rund
Bra om bilden kommer med!
Verkar inte få med nån bild idag, haha
Verkar inte få med nån bild idag, haha
Nu börjar man bli ganska rund
Tycker tiden flyger fram!!
Aptiten är ganska låg nu, får knappt plats med något känns det som.
Känner mig ofta mätt på morgonen så blir mer och mer att jag inte äter eller äter lite till frukost. Kaffe går alltid ner ;)
Men ett rejält mål om dagen kan jag få ner sen är det stopp. Eller några små. Men gör inget. Har reserver att ta av :)