BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
På fredag ska vi till Stockholm och kika i magen om det är en lillebror eller lillasyster! Jättespännande! Sen blir det restaurangbesök och hotellövernattning, bara mamman och pappan. Så himla lyxigt, haha.
Att det typ kostar som en hel utlandsresa att bo på hotell, äta ute, shoppa lite, det får man bortse ifrån...
Ja, sonen får vara ett dygn hos mormor och morfar! Det är win-win för samtliga :)
Hoppas stället är bra! Vasamamma valde vi. Till störst del för att dom erbjöd öppettider som gjorde det värt för oss att åka dit! Vi har tid 17.30 på fredag. Fanns även en del lördagstider. Hade även mejlkontakt innan angående ett par saker och då kändes bemötandet bra. Bokade online! Älskar när man kan boka på nätet!
Jag pendlar lite mellan tjej eller kille! Tror delvis tjej pga att min hy är så dålig nu och den har aldrig varit så bra som förra graviditeten. Kan lika gärna vara en slump såklart. Har egentligen inte nån riktig känsla!
3e ultraljudet förra veckan. Allt såg bra ut:) fick även titta lite i 3D:) jag mår äntligen bättre, i början av förra veckan låg jag hemm med akut övre lustvägsinfektion plus bihåleinflammation. Är fort sjukskriven tom måndag då det ännu rosslar lite. Känns som att jag mördbultat min bebis där inne med allt hostande och kräkande pga hostattacker. Har någon börjat känn sparkar ännu? Jag känner ingenting ännu.
På fredag ska vi till Stockholm och kika i magen om det är en lillebror eller lillasyster! Jättespännande! Sen blir det restaurangbesök och hotellövernattning, bara mamman och pappan. Så himla lyxigt, haha.
Att det typ kostar som en hel utlandsresa att bo på hotell, äta ute, shoppa lite, det får man bortse ifrån...
Hej alla!
Jag måste få fråga om det är någon fler som fått utslag under sin graviditet? Jag hade först på magen, sen framsida och baksida låren och nu i ansiktet.. Det kliar inte eller känns knappt utan syns bara...
Någon som vet vad det kan vara?
3e ultraljudet förra veckan. Allt såg bra ut:) fick även titta lite i 3D:) jag mår äntligen bättre, i början av förra veckan låg jag hemm med akut övre lustvägsinfektion plus bihåleinflammation. Är fort sjukskriven tom måndag då det ännu rosslar lite. Känns som att jag mördbultat min bebis där inne med allt hostande och kräkande pga hostattacker. Har någon börjat känn sparkar ännu? Jag känner ingenting ännu.
Förstår dig! Och när man fått för sig att man vill veta så tänker man mycket på det också, tycker jag! Visst var det du som skrev att du ville ha speciella färger också beroende på kön? Det vill väl kanske dom flesta iofs. Men det är ju väldigt otåligt att gå och vänta till bebis kommer eller köpa dubbelt, haha. Jag ska iallafall shoppa lite nya bebiskläder på lördag innan hemfärd! Framför allt om det visar sig att det är en flicka!
Du får fortsätta flörta och tjata, men som sagt så blir det ju inte gratis... Gillar ni att gå på musikal eller teater kanske du kan locka med något sånt? :)